Ολοκληρώθηκε πριν λίγο στην αίθουσα της λαϊκής βιβλιοθήκης Λεωνιδίου η γενική συνέλευση της δημοτικού συνδυασμού "Συμπολιτεία" του δημάρχου Νότιας Κυνουρίας κ. Γιάννη Μαρνέρη.

Αν και τα θέματα της ημερησίας διάταξης, ήταν τρία, όπως είναι φυσικό το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στο τελευταίο, που είχε θέμα "ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ και Δημοτικές - Περιφερειακές Εκλογές 2014", και στο οποίο ο κ. Μαρνέρης ανακοίνωσε ότι θα είναι τελικά ο επικεφαλής του συνδυασμού στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Δημοσίευση σχολίου

  1. Είμασταν σιγουροι ότι θα ξαναεβαζε όταν ελεγε ότι δεν ξαναβαζει.Πολιτικο' παιχνιδη λεγεται αυτό νομιζω,''η όχι. Οποιος καταλαβε ,καταλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν φοβουμεθα εισαι αξιοσ και θα κερδισεισ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΧΩΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΑΡΝΕΡΗ!!!!!!!ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΤΕΤΟΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΥΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΗΤΕΙΑΣ!!!!ΠΗΡΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΣΕΣ Η ΝΟΤΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως στην προηγούμενη του ανακοίνωση που μέσα στα άλλα έλεγε για "νεανική σφριγηλότητα", έπεσε μέσα 100 % ο δήμαρχος. κος Αθανασόπουλος, κος Δανεσής Θ., κος Γεωργίτσης Π., κος Γεωργίτσης Η., κα Τριανταφύλλου είναι όντως χαρακτηριστικά δείγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ 30 ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ
    ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ!!!!!! ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΛΥΣΙΚΑΤΟ 115 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε μία στιγμή ο κύριος Αθανασόπουλος αναφέρει ότι θα κάνουν λίγο περισσότερο από ότι μπορούνε. Και ερωτώ μπορεί κάποιος να κάνει κάτι περισσότερο από ότι μπορεί. Υπαρξιακά ρωτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο βανάκι του Δήμου πάντως δεν χωράγανε όλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό θα ήταν να εκλεγεί πρώτα ο Αθανασόπουλος και ύστερα βλέπει εάν θα κάνει η όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμη αλλά κοιμάστε όρθιοι; Πάμε όλοι μαζί είπε ο άνθρωπος (ότι έλεγε και στις ανακοινώσεις τόσο καιρό) δεν δήλωσε καμία υποψηφιότητα. Ότι θέλει ακούει ο καθένας. Αν δε δω σχετική ανακοίνωση υποψηφιότητας δεν το πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΥΡΙΕ 8.55 Ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ............ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΦΟΡΑΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΕΙΘΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πιστεύω οτι τελικά δεν θα κατέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 3:00 είπε στο τέλος ότι θα ηγηθεί του συνδυασμού με 5 τουλάχιστον υποψήφιους που θα εργαστούν πλήρως για τον δήμο. Ήταν ξεκάθαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε Νίκο Μάνο υποψήφιε βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές, σας παρατήρησα αμίλητο στην τελευταία σειρά των καθήμενων, μεταξύ Φιλοτατουλικών και οργανωμένων Χρυσαυγιτών. Αλήθεια εσάς ποια είναι η θέση σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑΪΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΤΑΪΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΔΗΜΟΣ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΣ Ο Κ ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ
    ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλτατοι, ειναι φυσιολογικο, μιας και ξεκινησε η προεκλογικη περιοδος,να ξετυλιγεται το γαιτανακι των δηλωσεων και των σχολιων των υποστηρικτων των υποψηφιων, αλλα κρατηστε και τα προσχηματα στους σχολιασμους σας,ειναι τοσο νωρις,χωρις προγραμματα και συνδυασμους να συζητουμε το οτιδηποτε, τουλαχιστον ας υπαρχουν και καποια επιχειρηματα κι αποψεις για τα τοπικα, οχι σχολια με τη μορφη πυροτεχνηματων.
    Τα γραφω αυτα,γιατι ασχημη εντυπωση μου δημιουργησε το παραπανω σχολιο: πως ειναι δυνατον καποιος ν'αποκαλει τους ψηφοφορους ενος Δημαρχου, που η θητεια του ειναι μολις 3 χρονια, με αξιολογο εργο και σκληρη δουλεια,με αναπτυξιακα εργα κ τελοσπαντων με δειγματα που μπορεις να εχεις επιχειρηματα και διαλογο, 'προβατα', την στιγμη που ο ιδιος που σχολιαζει ψηφιζε για 30 χρονια ενα Δημαρχο που αντικειμενικα δεν αφησε καποιο σημαντικο αναπτυξιακο εργο; Κ αν, οπως λεει ο φιλος, αυτοι ειναι προβατα, αναρωτιεμαι τι χαρακτηρισμο θα εβαζε για να αξιολογησει τη δικη του συμπεριφορα ολων αυτων των χρονων; Τα προβατα λοιπον αντιλαμβανονται το γεγονος πως ο τεως δημαρχος 'καηκε',αφου εχασε τις προηγουμενες εκλογες απο το νυν, και τωρα για εσενα ηρθε η ωρα της αλλαγης. Που ησουν τοσα χρονια, δεν το ειχες αντιληφθει το σκηνικο, δεν ηξερες που βαδιζες,ενω το ψηφιζες; Αυτος λοιπον ο εξαιρετος τεως δημαρχος πλεον δεν ειναι ικανος(αυτα βλεπουμε στα σχολια) για τους ιδιους που τον ψηφιζατε με παθος, αλλα ενας νεος ανθρωπος θα φερει την αλλαγη. Ευχομαι στην πρωτη στραβη,στο πρωτο λαθος που θα κανει, να μην τον 'καψετε',οπως τον τεως, θα ειναι κριμα.

    Υ.Γ: Αν εχεις καποια χρονακια και δεν ειναι η πρωτη σου φορα που θα ψηφισεις, θα θυμασαι ισως πως ο Μαρνερης ηταν για 2 τετραετιες εκλεγμενος Νομαρχιακος συμβουλος, θεση που μπορεις να την χαρακτηρισεις τουλαχιστον ισαξια με αυτη της εμπειριας της μια 4ετιας Δημοτικου συμβουλου (ειρωνικο υφος επισης). Στο επισημαινω γιατι το ειρωνικο πνευμα που διακατεχει το παραδειγμα που εφερες, μαλλον ηταν ατυχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΞΩ ΛΑΜΟΓΙΑ ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΤΩΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΡΑ ΣΑΣ ΚΑΚΟΦΕΝΕΤΑΙ ΠΟΥ Ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΙΚΟΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΤΑ Α..........Σ ΠΟΥ ΘΕΛΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Η ΔΗΜΑΡΧΙΑ. ΜΑΡΝΕΡΗ ΔΑΓΚΟΤΩ ΕΤΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΡΕ ΜΑΓΓΕΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΔΕΝ ΤΑΪΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ...ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.............ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ 2.415.000 Ε ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ 100.000 Ε. ΣΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ..) ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ 2415000 Ε.ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΤΙ ΣΥΓΝΩΜΕΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙ ΒΡΗΚΕ Κ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;ΕΙΧΑΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ; ΤΙ ΝΑ ΠΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε 7.46.
    1. Ψηφίζω Κορεάτη
    2. Και Τσιγκούνη να ψήφιζα είμαι πολύ νέος για να τον είχα ψηφίσει επι 30 χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάντως στο βιντεάκι είδα κάποια προβατάκια καλοταϊσμένα μπορώ να πώ. Τώρα αν ο 7.46 ο πλεον φιλομαρνερικός που τον τσούζει η αλήθεια κάνει πως δε γνωρίζει για τα ταΐσματα αυτά ας κοιτάξει στον καθρέφτη και να πεί: Φτου σου μάγκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλη επιτυχία Δήμαρχε είμαστε στο πλευρό σου!!!!!!!!ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ....Από εμάς θα έχεις 40 ψήφους εκ των οποίων οι 30 είναι καινούργιοι!!!!!!!!ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΝΕΡΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ο Μαρνέρης οφείλει να εξηγήσει τι ακριβώς είπε στο κλειστό , και τι λέει τώρα!!! γιατί αυτό που καταλαβαμε είναι ότι ο δήμος χρωστούσε 2400000 και τώρα λέει οτι ο δήμος δεν όφειλε τίποτα ήταν υποχρεώσεις....αλλά είναι σαν το σήμερα θα βάλω για δήμαρχος αύριο δεν θα βάλω ... πολύ σταθερός χαρακτήρα... αν πάλι έκανε λάθος σε σχέση με το προηγούμενο δήμο, μια συγνωμη δεν βλαπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κύριοι ψυχραιμία!! Μέχρι τώρα υποψηφιότητες γνωρίζουμε και μόνο! Έχετε ήδη πάρει θέση μάχης από όλες τις πλευρές χωρίς να γνωρίζουμε προγράμματα, σκέψεις , ιδέες κ.λ.π. Δυστυχώς η τυφλή υποταγή στα κόμματα και στα πρόσωπα που τόσα δεινά έφεραν στην Ελλάδα δεν μας έχουν παραδειγματίσει.Συνεχίζουμε όλοι με το ίδιο σθένος να υπερασπιζόμαστε θέσεις και συμφέροντα μόνο και μόνο για το Εγώ μας. Έχουμε ανάγκη να είμαστε με το νικητή και ας γνωρίζουμε κατά βάθος ότι αυτό είναι αντίθετο με τις ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί σήμερα. Πολύ φοβάμαι ότι και τα προγράμματα και οι καταθέσεις ιδεών θα περάσουν με ψιλά γράμματα γιατί στην ουσία δεν μας ενδιαφέρουν τελικά. Αρκεί την επομένη των εκλογών να βγω στη γειτονιά ή στο καφενείο και να νιώθω ότι ήμουν με το νικητή.Αυτά είναι κατάλοιπα της τουρκοκρατίας και των κοτζαμπάσηδων και οι εκάστοτε εξουσίες γνωρίζουν πολύ καλά πώς να τα διατηρούν και να τα φέρνουν στην επιφάνεια όποτε τους συμφέρει. Μόνο η ιστορία είναι αμείλικτη με τους νικητές. Έρχεται η ώρα που τους τοποθετεί στο ανάλογο ράφι της. Και αυτός ο λαός που πάντα γνωρίζει εκ των προτέρων και βλαστημά εκ των υστέρων έχει γεμίσει σελίδες και σελίδες με ανόητες επιλογές. Ήρθε η ώρα να ΩΡΙΜΑΣΟΥΜΕ. Ας περιμένουμε, ας σκεφτούμε, ας συμμετέχουμε ενεργά όχι για το Εγώ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιάννη είχαμε ένα βάρος για την υποψηφιοτητά σου αλλά μας ξεκαθάρισες πλέον ότι θα κατέβεις!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φίλε συμφωνώ. Εδώ ο Μερικάκης έχασε λόγω παραδοσιακού και σήμερα όλοι λέμε πόσο οραματιστής ήταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 10.40 τα λες πολύ σωστά απλά στην περίπτωση του Μαρνέρη καλό θα ήταν να γίνει μια ανασκόπηση πριν προβεί σε ανακοίνωση νέου προγράμματος. Καλά τα γλειψίματα στη συγκέντρωση αλλά όλοι ξεχνούν για τους προεκλογικούς στόχους που ανακοινώθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τίποτα για πεζοδρόμηση πάλι. Θα τον κάνει ή δεν θα τον κάνει τελικά. Τι λέτε και ξελέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δήμαρχε ελπίζω να μην ακολουθείς τον Αντιδήμαρχο σου που είναι φανατικά εναντίον του πεζόδρομου. Είναι μεγάλος άνθρωπος, έχει παρελθόν, δεν έχει μέλλον, δεν είσαι δήμαρχος για τους μεγάλους, είσαι για τους νέους. Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μιας και δεν έγινε ούτε πρόκειται να γίνει απολογισμός των πεπραγμένων της διοικούσας αρχής ας θυμηθούμε σιγά σιγά τους στόχους που είχαν θέσει πριν εκλεγούν, για να εκλεγούν:
    1. Οργάνωση και λειτουργία δίκαιου - βιώσιμου και αποτελεσματικού Δήμου, με σύγχρονη διοίκηση και οικονομική αξιοπιστία.
    Στην οικονομική αξιοπιστία να συμπεριλάβουμε και το πάρτυ λασπολογίας κατά της προηγούμενης αρχής που όλοι ζήσαμε στο κλειστό;
    Ακούμε απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό μια αναστάτωση αλλά και αγωνία για την πεζοδρόμηση του Λεωνιδίου. Νομίζω όμως ότι απάντηση έχει δοθεί από την Δημοτική Αρχή.
    1. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι του χρόνου το Λεωνίδιο θα είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο με το πέρασμα των δικτύων του Βιολογικού.
    2. Η Δημοτική αρχή έγκαιρα στόχευσε, προγραμμάτισε, κατάθεσε την μελέτη και ήδη πήρε την προέγκριση για την «ανάπλαση του κέντρου Λεωνιδίου συνολικού κόστους 3.360.000 ευρώ»
    http://www.arcadiaportal.gr/news/proothithike-i-anaplasi-tou-kentrou-leonidiou-sunolikou-kostous-3360000-euro-video
    ευχαριστώ για την φιλοξενία
    ΜΑΝΩΛΗΣ Δ. ΔΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα σας!!! διαβάζω πάρα πολλά για το ΜΑΡΝΕΡΗ αλλά αυτό που έχω να πω εγώ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είναι ότι ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ και το μυαλλό που έχει ειναι ο χάρτης της αυτοδιοίκισης και ότι και να λέτε ο Λυσίκατος είναι λίγος μπροστά σε έναν τέτοιο δήμαρχο με αυτήν την τεράστια εμπειρία που διακατέχει....Καλή επιτυχία ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΝΕΡΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή επιτυχία Δήμαρχε!!τα λόγια είναι περιττά...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Δολιανίτη,
    Θα ήθελα να ξέρω αν έχετε καταλάβει τη διαφορά της χρήσης του δρόμου ως πεζόδρομου από τις εργασίες ανάπλασης του. Άλλο πράγμα καλλωπίζω το χώρο μου και άλλο πράγμα πως τον ρυθμίζω κυκλοφοριακά. Πεζόδρομος, δηλαδή απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων, έστω και ορισμένες μέρες και ώρες θα μπορούσε να είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό αν υπήρχε διάθεση. Τώρα βέβαια με την πίεση του κόσμου και τις εκλογές που έρχονται είμαι σίγουρος οτι θα το κάνετε. Μας έχει συνηθίσει η παρούσα δημοτική αρχή να αποφασίζει κατά αυτόν τον τρόπο.
    Υ.Γ η παρούσα δημοτική αρχή δεν "στόχευσε έγκαιρα και προγραμμάτισε" αυτό το έργο γιατί απλά ήταν ήδη προμελετημένο από την προηγούμενη αρχή (όπως και ο βιολογικός). Όσο για το τρέξιμο του έργου ας είναι καλά ο Πάρνωνας, Ξέρεις αυτή η εταιρεία που Αθανασόπουλοι και λοιποί της παράταξης έκαναν τα πάντα για να μην έρθει στο Λεωνίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστουμε που δεχθηκες να ξαναηγηθεις την Νοτια Κυνουρια. Είσαι ο μονος που εχει καποιο όραμα για αυτον τον τοπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα σας είμαι ο 8.27. Δεν έχει απαντήσει κανένας οπότε το απόγευμα θα προχωρήσουμε σε σχολιασμό του 2ου στόχου της διοικούσας αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ναι, απλα να κλείνει προσωρινα ο δρόμος καποιες ημέρες και ώρες. Με αποφαση Δημάρχου. Δείξε μας τι είσαι Δήμαρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η ρύθμιση αυτή έχει γίνει σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας εκτός από την πόλη μας. Έχει δοκιμαστεί πολλάκις στο Μελιτζάζ με μεγάλη αποδοχή και από τους επισκέπτες αλλά και τους κατοίκους. Δε μπορώ να καταλάβω τι εμποδίζει την δημοτική αρχή να το κάνει. Ας μας απαντήσει ο Μανώλης μιας και από όλους μόνο αυτός παρακολουθεί και μπράβο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αρε μεγαλε 10:38
    να αγιασει το στομα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θελουμε ξεκαθαρη θεση απο τον δημαρχο για τον πεζοδρομο, αλλιως μπορει καποιος αλλος να παρει ξεκαθαρη θεση και θα ειναι αργα τοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Eίμαι ένας καλοκαιρινός επισκέπτης του δήμου εδώ και πολλά χρόνια και βλέπω να γίνεται ενας πανικός εναντίον του νυν δημαρχου ποιος ο λόγος?? εγώ πάντως βλέπω τεράστια αλλαγή για τον τόπο σας...Και τέλος συγχαρητήρια σε αυτόν τον εξαίρετο και ανοιχτόκαρδο δήμαρχο που λέγεται ΓΙΑΝΝΗΣ Η ΜΑΡΝΕΡΗΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 6.14 ποια η τεράστια αλλαγή γιατί εμείς δεν τη βλέπουμε; Πες μας ένα έργο που τελείωσε και παραδόθηκε; Τα τελευταία 3 έτη τί έγινε, γιατί εμείς εδώ μάλλον κοιτάμε πολύ τον ήλιο και έχουμε τυφλωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 6.14 Σιγουρα σαν καλοκαιρινος επισκεπτης εχεις δει τρομερες αλλαγες με καλυτερη αυτο της γιορτης του μελιτζαζ αλλα την διογανωνει ο ΠΑΡΝΩΝΑΣ!!! της μελιτζανας που εχει απαξιωσει ο δημαρχος φερνει μεγαλα ονοματα οπως ο ..................μμμμμμμ......ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ !!!!!!!!!!!!!! γιατι δεν μου ερχετε!!!! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Aγαπητέ 6.15 εγω βλέπω τα εξής έργα:ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ.....ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ...ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΛΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ <>Ελπίζω να σας απάντησα στο τόσο δύσκολο ερώτημά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε 6:14 ήμαρτον!!! Πραγματικά αυτές είναι οι κουτοπόνηρες λογικές σχολίων που υποβαθμίζουν τη νοημοσύνη μας. Άκου καλοκαιρινός επισκέπτης.....και μετά γράφεις και το Η στη μέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Άστα 6:14, μας πήρανε χαμπάρι. Φοβάμαι ότι δεν είσαι επισκέπτης του Δήμου αλλά επισκέπτης στον Δήμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να σας πω τι παραδόθηκε, ΞΕΦΕΣΩΣΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με εσάς δυστυχώς δεν μπορεί να συννενοηθεί κανείς................................Στο ΛΕΩΝΙΔΙΟ έρχομαι πάνω απο 7 χρόνια και ξέρω τι γίνεται γιατί έχω φίλους Λεωνιδώτες στην Αθήνα.....Και όσο αφορά το Η το έχω δει από τις ανακοινώσεις του δημάρχου.....Και να μάθετε να βλέπετε ποιο είναι το καλό σε γενικό επίπεδο και όχι με τις <>.................................ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προχώρα Μαρνέρη δυνατά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 9.30:Κομματικές σας πεποιθήσεις και πάλι Καληνύχτα....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πηγη astrosnews Και επίσημα υποψήφιος Δήμαρχος ο Π. Μαντάς
    "Τη συζήτηση άνοιξε ο σημερινός Δήμαρχος κ. Μ. Σκαντζός λέγοντας πως παρά το μεγάλο έργο που έχει γίνει, χρειάζεται μεγαλύτερη εξωστρέφεια με σκοπό τη συμμετοχή του πολίτη στα κοινά, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως παραμένει επικεφαλής της παράταξης, έτοιμος να βοηθήσει σε ότι του ζητηθεί μετά τις εκλογές του Μαίου και κυρίως στην προσπάθεια δημιουργίας συνδετικού κρίκου ανάμεσα στην κοινωνία και τη δημοτική αρχή. Για την πρόταση υποψηφιότητας του Π. Μαντά είπε πως έχει την ικανότητα και τις γνώσεις, λόγω και τους επαγγέλματός του, να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το έργο"
    Ο κ Π Μαντας ειναι πολιτικος μηχανικος σαν τον δικο μας κ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΛΥΣΙΚΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλός εξαίρετος άνθρωπος ο κύριος Μαντάς αλλά η αυτοδιοίκιση θέλει να χεις εμπειρία και ειδικά τώρα με τον Καλλικράτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπάμπη εσένα θέλουμε. Όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. O Μαρνέρης θα βγει γιατί έχει και τον Τυρό απο πίσω του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΑΝΤΑΣ ΜΕ ΜΠΑΜΠΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΙΔΥΜΟ.ΘΑ ΓΙΓΑΝΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΝΟΥΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ στο τιμόνι του δήμου κανέναν άλλο πέρα από τον ανοικτομυάλο,ανοικτόκαρδο,ευγενικό, δίκαιο,ειλικρινή, ηγέτη,πρωτοπόρο,οραματιστή, πατριώτη,αριστοκράτη Τσάκωνα Γιάννη Μαρνέρη! Προχώρα Γιάννη όλος ο Τυρός σε ευγνωμονεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τα σχολια που γραφονται απο μεριδα συμπολιτων μας, θελουν να παρουσιασουν πως ο Δημαρχος Μαρνερης αποτελει εναν ανικανο Δημαρχο που δεν εχει κανει τιποτα σχετικα με το Δημο που εξελεγη. Εναν ανθρωπο που απο τη στιγμη της πρωτης του υποψηφιοτητας του ως Δημαρχος και πετυχαινοντας την εκλογη του εφερε την πραγματικη αλλαγη..ποια δηλαδη; Αυτη που υπαγορευει πως στα τοπικα ουδεμια σχεση εχει απο που προερχεται πολιτικα ο καθενας, αλλα το ποσο πειστικος, ικανος, σχετικος με τα κοινα ειναι, ποιος εχει σαν στοχο την αναπτυξη και την ευημερια του τοπου.
    Οι συντοπιτες μου, φιλε επισκεπτη, βιαστηκαν να διορθωσουν τις εντυπωσεις που σου δημιουργηθηκαν απο την επισκεψη σου στο ομορφο τοπο μας. Και πραγματικα εχουν απολυτο δικιο!! Ο Παρνωνας ειναι αυτος που διοργανωνει το Μελιτζαζ σε συνεργασια με το Δημο και την Περιφερεια. Απλα, για μια φορα θα τους καλεσω να γραψουν μονο αληθεια. Θελω να ρωτησω: ποιος ηταν προεδρος τα 2 πρωτα χρονια που ο Παρνωνας ηρθε στο Λεων; Ποιος ηταν αυτος που εκανε τον Παρνωνα το επιχειρησιακο εργαλειο για αυτα που θ'αναφερω στη συνεχεια; Αυτοι λοιπον που γραφουν αγνοουν, δεν θελουν να παραδεχτουν πως προεδρος ηταν ο νυν Δημαρχος Μαρνερης!! Ναι, αυτοι φιλε που ετρεξαν να περιγελασουν μαζι σου δεν το ηξεραν η στο απεκρυψαν. Ο προεδρος και Δημαρχος Μαρνερης ηταν αυτος που εβγαινε σε Δημοσια τηλεοραση και Ραδιοφωνια για να γνωστοποιησει το νεο θεσμο, που ολους μας πλεον ευχαριστει με την τεραστια απηχηση που εχει.
    Θα συνεχισω φιλε επισκεπτη, καθως σε αυτη τη δυσκολη οικονομικη συγκυρια που επικρατει στη χωρα μας, καποιοι (και εγω δεν ειμαι ικανος να τους κατηγορησω) επιθυμουν να παρουσιασουν αλλιως τα γεγονοτα, γιατι μεσα απο την απαξιωση αυτη πιστευουν πως θα πληξουν την προσφορα του Δημαρχου. Ομως, το μονο που πραγματικα καταφερνουν ειναι να δειχνουν εμπαθεια, μενος ανεξηγητο και στα ματια των απλων συμπολιτων τους να εξυψωνεται η προσπαθεια του Δημαρχου.
    Αυτος ο ανικανος Δημαρχος οραματιστηκε λοιπον πως ο τοπος μας αξιζει την επισκεψιμοτητα των τουριστων ολο τον χρονο,εκτος απο το Πασχα που ειναι ηδη γνωστο. Οργανωσε λοιπον το Μελιτζαζ τον Ιουλιο και μη σταματωντας εκει να σου γνωστοποιησω πως εκανε και αναρριχητικο παρκο (προσφατα εγκαινιαστηκε), ελκυοντας κοσμο τους νεκρους μηνες φθινοπωρου-χειμωνα.
    Ο ιδιος πηρε μια μελετη απ'τα αζητητα, δημιουργησε φακελο, ενεταξε το εργο, πηρε χρηματοδοτηση και εκτελεσε το εργο της Φαμπρικας,οπως ανεφερες τελειωνει, ενα εργο που εδω και 30 χρονια γινεται στα καφενεια και ηταν απαιτηση ολων μας, αλλα ποτε δεν το ειδαμε (3,5 εκ.Ευρω). Αυτος παλι βρηκε σε πρωιμο σταδιο μια μελετη ενος Βιολογικου στο Λεωνιδιο, κατι που καθε συγχρονος δημος χρειαζεται,και λογω αντιδρασεων πολιτων για την τοποθετηση του Καθαρισμου στον καμπο, καθως επισης και επειδη ο καμπος χαρακτηριζεται ως γη υψηλης παραγωγικοτητας ηξερε πως θα υπαρχουν δυσχερειες. Ετσι, αλλαξε την τοποθεσια σε σημειο υψηλοτερο, αναθεωρησε και συμπληρωσε την μελετη ωστε να ευεργετηθει ολος ο καμπος. Πως; Συμπληρωσε το εργο με την πρωτη επεξεργασια των λυματων που προκυπτει νερο και με αυτο θα αρδευεται,μεσω σωληνων, ολος ο καμπος με τα αποτελεσματα που ολοι καταλαβαινουν. Ενα εργο 11 εκ. Ευρω και με τις αδειες και μελετες που χρειαζοταν ηθελε χρονο και τωρα γνωστοποιηθηκε πως ξεκινα. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αυτος ο ασχετος ειχε ξεκαθαρα στο μυαλο του το αναπτυξιακο σχεδιο για τον τοπο του,ηξερε τι προγραμματα τρεχουν και πως καθε εργο θα διεκδικησει. Εφτιαξε φακελους για σωρεια εργων και εχουν γνωστοποιηθει αρκετα που ενταχθηκαν. Αναφερω μερικα: αναπλαση κεντρ.οδου Τυρου 2,5 εκ.,βιολογικος Τυρου που ξεκιναει 1 εκ., κλειστο Τυρου 600χιλ.,χρηματοδοτηση αναπλασης κεντρ.οδου Λεων. 3,5 εκ.,αλαιο γυμνασιο ως εκπαιδευτικο κ πολιτιστικο κεντρο 2,5 εκ. Ναι, παλι αυτοςφροντισε για την αναδομηση παιδ.σταθμου Λεων. 520 χιλ.,αναβαθμιση κατω κτιριου Δημοτικου Λεων 330 χιλ. Την Κυριακη ανεφερε πως πετυχε να γινει οριοθετηση Δαφνωνα κ συντομα ανακοινωνεται, κατι που αλλοι παλευαν 20 χρονια. Ο κυριος 'δεν εκανε τιποτα' βρηε καλυτερης ποιοτητας νεροστη Λινακα, μια παλαια γεωτρηση και θα μεταφερεται νερο σε Βασκινα,Παλαιοχωρα και Λεωνιδιο 1 εκ.,πηρε χρηματοδοτησεις για υδρευση σε Μαρι κ Αγιο Βασιλη. Ο ιδιος ενενταξε την αναπλαση πλατειας Παλαιοχωριου παιρνοντας 1 εκ.χρηματοδοτηση,εργο που ηδη υλοποιειται,κανοντας το χωριο πολο ελξης τουριστων. Στον Κοσμα αναπλαση πλατειας κ προχωρα μικρο βιολογικο. Στα Πουλιθρα αναδομηση γιοφυριου και δρομου που οδηγει στο λιμανι,με τοιχειο προστασιας απο θαλασσα και φωτισμο. Ο αργοσχολος Δημαρχος εκανε τη διαπλατυνση και χαραξη νεου δρομου στο ποταμι Λεων. Μεχρι και Βοτανικο σταθμο προεβλεψε ο ανθρωπος να κανει στο παλαιο σχολειο Βασκινας στο Λεων.και χρηματοδοτηθηκε! Μην ξεχασω τη μελετη αναπλασης δρομου Λεων.- Πλακας που ξεκινα απο τη γεφυρα -αποθηκες Αγροτικης.
    Κι επειδη καποιοι τα ξεχασαν αυτα,ζητησε απο Περιφερεια 2 μελετες σπουδαιας σημασιας για την περιοχη μας κογω ακραιων φαινομενων. Η μια ειναι για προστασια ακτων ολου του Δημου απο φουσκοθαλασσιες με1,2 εκ.,και μελετη ομβρυων για να μην πλημμυριζει ο καμπος του Λεων.απο νεροποντες 0,5 εκ.και καταφερε να τα εξασφαλισει. Αυτα,γιατι δεν προβλεπει και δεν εχει οραμα. Σιγουρα υπαρχουν κ αλλα που ξεχνω, αλλα για τους φιλους ειναι ο Δημαρχος 'τιποτα' !!ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φιλε επισκεπτη, ο αξεστος δημαρχος ακομα και τα πραγματα στα πολιτιστικα αλλαξε αρκετα. Δεν ειναι μονο το μελιτζαζ, αλλα εγιναν ομορφες γιορτες στα Πελετα (γιορτη κρασιου), στα Πουλιθρα κλεινοντας τον κεντιοκο δρομο (Κ.Δευτερα και Ιουνιο), δημιουργηθηκαν θεατρικες ομαδες, ανασυσταθηκε η Φιλαρμονικη προσφεροντας μουσικες βραδιες. Βεβαια, η αληθεια ειναι πως και πολλοι συλλογοι δραστηριοποιηθηκαν κανοντας δρασεις, διοργανωνοντας συναυλιες κ.α
    Φιλε,υπαρχουν τοσα ακομα να παραθεσω για τον 'αχαριστο' Δημαρχο, που τον ψηφισαν οι συμπολιτες του κ εκεινος δε δουλεψε, να πω για την οικονομικη του ανοικοκυρωσυνη, που παρελαβε ενα διαμαντι οικονομικης ευημεριας και τα'χει κανει ροιδο,να πως δεν εχει οραμα κ γνωσεις, να πω πως δουλευει για το 'τιποτα' τοσες θητειες των 3 χρονων, να πω για εργο προστασιας περιουσιων και πολιτων στο Λακκο, που σταματησε επωνυμος (;) συμπολιτης μας,αλλα εφταιγε ο Δημαρχος,να..να..να..Παντως,επειδη οι συντοπιτες μου σε παρεξηγησαν, εγω σ'ευχαριστω που επισκεφτηκες τον ομορφο τοπο μας κ ευχομαι να ξαναρθεις με την οικογενεια σου και μαζι με πολλους φιλους σας!!
    Εμεις θα εκλεξουμε οποιον δημαρχο αποδειχθει ικανοτερος, με καλυτερο προγραμμα, που τον επιλεξει ο κοσμος, αλλα για τη δικη μας αξιοπρεπεια με επιχειρηματα κι οραμα κ οχι με ανακριβειες, αποκρυβοντας τα γεγονοτα(κι απο τις 2 πλευρες,δεν κανω διακρισεις). Τιποτα απο τα παραπαν,αλλωστε, δεν αποτελει φημη, αλλα ανακοινωσεις στο διαδικτυο και συμβουλια ( και υπαρχουν κ.α).
    Ευελπιστουμε φιλε επισκεπτη, οταν ξαναρθεις να μην σε αποπαρουμε οπως τωρα, ειμαστε πραγματικα φιλοξενοι,θα δεις.
    ADMIN,ευχαριστω εκ των προτερων και ζητω συγνωμη για την καταχρηση του χωρου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 8.56 συγγνώμη που θα σου κόψω τη φόρα αλλά όλα αυτά που αναφέρεις στο πρώτο σκέλος ο Μαρνέρης σου τα έκανε με τον Πάρνωνα με το αζημίωτο και μάντεψε από ποιους τα παίρνει ο Δήμος τόσα χρόνια; Από εμάς. Επίσης για την ιστορία να ξέρεις πως η γιορτή είχε ξεκινήσει επί Τσιγκούνη. Και σε παρακαλώ μη νομίζεις πως η επίθεση αφορά τον πολυαγαπημένο και μκνάκριβό σου δήμαρχο. Αυτός είναι μόνο η βιτρίνα. Από πίσω του υπάρχουν σύμβουλοι όχι και τόσο αρεστοί στην κοινωνία που δε διεκδικούν και δάφνες ως προς τη διοικητικη τους ικανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παρακολουθώ από καιρού εις καιρόν αυτόν τον ιστότοπο και με έχει εντυπωσιάσει το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σχολιαστών είναι "Ανώνυμος/η". Φυσικά και σέβομαι το δικαίωμα του καθενός να παραμένουν έτσι, αλλά νομίζω πως ένας σχολιασμός έχει μεγαλύτερη βαρύτητα όταν συνοδευεται και από μια υπογραφή. Λέει στον αναγνώστη πως πιστευει σε αυτά που υπογράφει και εάν χρειαστεί μπορεί να αμυνθεί τις θέσεις του/της. Οι ανοικτές συζητήσεις, η κριτική, ο έπαινος - όταν συνοδεύνται από τα απαραίτητα επιχειρήματα - προάγουν τη συζήτηση και την κατανόηση που τουλαχιστον σε fora όπως αυτό εδώ, είναι το ζητούμενο!

    Παναγιώτης Λεγάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η γενικη συνελευση της επιχειρησης προεβλεπε το αξιωμα του προεδρου της αναπτυξιακης Παρνωνα να γινεται χωρις αμοιβη, ρωτα να μαθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 8.56 θαυμάζω τις πηγές σου για την τόσο εμπεριστατωμένη πληροφόρηση που έχεις. Πραγματικά τόση λεπτομέρεια στην ταξινόμηση των έργων και τους προϋπολογισμούς τους μόνο ο δήμαρχος και οι διεθύνοντες στον Πάρνωνα μπορούν να έχουν.
    Συνεχίζοντας να σου αντιπαραθέσω 2 απλά προβλήματα που ο δήμαρχός παρόλο που έχει κάνει έργα τοοοοοοοοοσων εκατομυρίων ευρώ δεν μπόρεσε να λύσει.
    1. Πεζοδρόμηση
    2. Ξεκαθάρισμα λογαριασμών για την υπόθεση της δίκης του κλειστού
    Αν διαβάσεις όλα τα σχόλια θα δείς πως όλα τριγυρίζουν αυτά τα 2 θέματα. Τώρα που την είδες εσύ την επίθεση χαρακτηρισμού ως άχρηστο αυτό είναι θέμα δικό σου, κοίταξέ το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συμπληρώνοντας να πω πως τα παραπάνω από τα μισά σχόλια αναφέρουν την αμφιταλάντευση του οραματισυή μας σχετικά με την υποψηφιότητά του. Έχει τόσο μεγάλο όραμα για τιν τόπο μας αυτός ο άνθρωπος που δεν το άντεχε. Έχει βγάλει τα τελευταία 2 χρόνια πάνω από 10 ανακοινώσεις ότι δεν κατεβαίνει. Τελικά συρθήκανε όλοι στα πατώματα σαν να πηγαίνουν τάμα στην Τήνο και θα βάλει. Τι να πώ δε είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εγώ βλέπω ότι ο Μπάμπης όταν θέλει να πει κάτι στους "ανώνυμους" το λέει ΕΠΩΝΥΜΑ, ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ, όλα τα άλλα είναι κοροϊδίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μπάμπης για τη νίκη ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλή επιτυχία ΔΗΜΑΡΧΕ!!!!!!!!ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑΝΝΗ!!!Εμείς οι Λενιδιώτες που ζούμε στην Αθήνα βλέπουμε πολλές αλλαγές αυτό έχουμε να πούμε εμείς όταν ερχόμαστε κάτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κυριοι, ολοι που σχολιαζετε στα 2 θεματα μας ειχατε ζαλισει πως δεν εχει κανει τιποτα,δεν εχει οραμα, κανενα αναπτυξιακο εργο και τωρα τι; Μονο το επιχειρημα Μπαμπης τελος σας εμεινε; Επιτελει αναπτυξιακο εργο ο Μαρνερης, ναι η οχι; Εχει φερει την κινητικοτητα σε μια περιοχη που ειχε βαλτωσει, ναι η οχι; Φιλε 11.28,οι πηγες που ξερω και εγω ειναι στο site που σχολιαζεις, πηγαινε σε παλαιοτερες αναρτησεις να ενημερωθεις, πηγαινε σε συμβουλια να δεις ψηφιση προυπολογισμων, τι δεδομενα υπηρχαν, τι δεδομενα υπαρχουν, τι ειπε ο Τσιγκουνης για αυτα, τα αναγνωρισε και ποσα,τι ειπε για το ΘΗΣΕΑΣ και πως περιμενε χρηματα που δεν ηρθαν, ασχολησου, ΜΑΘΕ,ΚΙΝΗΣΟΥ! Μετα ελα να τα συζητησουμε! Πεζοδρομος: δεν εμαθες ποιες ηταν οι προθεσεις του Μαρνερη; Πως το παιζετε ανηξεροι με κουτοπονηριες! Μονο ο,τι σας συμφερει. Ποιους φορεις επρεπε να φωναξει πρωτα για διαλογο, που εχουν βασικο αντικτυπο; Εμπορικος Συλλογος, σωστα.. ΕΕΕ,ετσι κι εγινε! Συζητησαν, εδειξε ο συλλογος την αντιθεση οχι μονο σε πεζοδρομηση, αλλα και μονοδρομηση και μετα εκανε ο Συλλογος και ψηφισμα-αποφαση δηλωνοντας ανοιχτα την αντιθεση στην προταση του Δημαρχου. Πηγαινε στο προεδρειο του Συλλογου, ρωτα για ποιο λογο δε θελουν και πες μας και σε εμας που το φωναζουμε απο κοινου. Ο Δημαρχος κρατησε σε αναμονη το θεμα μεχρι να γινει η μελετη αναπλασης κεντρικου δρομου Λεων. και την ενταξη του εργου και μολις ανακοινωθει επισημα θα εχουμε ενημερωση απο ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Είναι 2014 και μιλάμε για χρηματοδοτήσεις ως επιτυχία ενός ατόμου.Ο δήμαρχος πήρε μελέτες, ο δήμαρχος έφερε χρηματοδότηση, ο δήμαρχος έκανε το έργο κτλ κτλ.Αυτά είναι αποτέλεσμα μεγάλης δουλειάς από ομάδες ατόμων εντός και εκτός Λεωνιδίου.
    Ο Δήμαρχος πρέπει να έχει όραμα, πόρους και ικανούς συνεργάτες να πραγματοποιήσουν το όραμα.Αν ήταν αλλιώς θα έφτανε ένα άτομο να διοικεί, να μελετά και να επιβλέπει όλο το δήμο.
    Επίσης δεν αναφέρθηκε ποτέ ότι παρά την κρίση, οι συνθήκες ευνοούν όσο ποτέ την ένταξη έργων ΕΣΠΑ.
    Αλήθεια αν ήμασταν το 2005 θα εντάσσοταν στο ΕΣΠΑ προμελέτες και προσχέδια?
    Αλήθεια αν δεν υπήρχαν τα φωτοβολταικά στην Βασκίνα, θα ενδιαφερόταν ποτέ ο Τατούλης να παέι νερό εκεί?
    Αλήθεια το Γιάννη το Μεταξωτό που έχει 30 χρόνια εμπειρία στον κοκκινόβραχο και διεθνείς γνωριμίες τον άκουσε όταν είχε να πει πέντε πράγματα για το αναρρηχιτικό πάρκο ή έκανε του κεφαλιού του?
    Αλήθεια θα μάθουμε ποτέ γιατί ο μαρνέρης αφού είναι τόσο πετυχημένος από μόνος του, μας έλεγε επί ένα χρόνο ότι δεν θέλει να ξαναβάλει?
    Και αυτά ο κόσμος κινείται και τα μαθαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εαν ο εμπορικός σύλλογος είπε όχι στον πεζόδρομο, τότε να τους υποστηρίξουμε στην απόφαση τους να έχουν μειωμένη πελατεία ή καθόλου πελατεία. Να μην πάμε για ψώνια στο κέντρο. Από ότι φαίνεται μερικούς δεν τους ενδιαφέρει τι θα προσφέρουν στην πελατεία τους, αλλά πόσους θα δουν να περνάνε για να τους σχολιάζουν. Δεν είναι αυτός ο σκοπός ενός εμπορικού κατ/ματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο Μπάμπης "τσίμπησε" με αυτή την επώνυμη απάντηση προς αγνώστους. Όσα του λένε είναι αλήθεια, φαντάσου τι θα κάνει όταν αρχίσουν τα ψέμματα. Η απειρία στο μεγαλείο της. Δεν απαντάτε σε αγνώστους κύριοι υποψήφιοι. Αν θέλει ας απαντήσει στις επώνυμες καταγγελίες που κάνει ο Τσιγκούνης εις βάρος του. Πρέπει να μας καλύψει για αυτό το θέμα. Και φυσικά στην απάντηση του δεν ασχολήθηκε με την ποιότητα των συμβούλων που έχει συγκεντρώσει γύρω του. Χαζός είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κι εγώ στηρίζω την απόφαση του εμπορικού και σταμάτησα να ψωνίζω αγγουράκια και βενζίνες από συγκεκριμένα άτομα της πιάτσας. Τώρα θα κόψω και τις μακαρονάδες να δώ ποιός δε θέλει πεζόδρομο. Οι φασιστικές διαδικασίες τελειώσαν. Θα κάνετε ότι λεέι ο κόσμος. Αυτός σας ταΐζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. H μακαρονάδα με τόσο θόρυβο τα παπάκια φέρνει δυσπεψία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τρανά σε παραδέχομαι για την αντοχή σου. Ειδικά για τον πεζόδρομο θα σου ξύσουν τα άντερα οι εικονιζόμενοι "επαγγελματίες". Μπράβο σου που στέκεσαι στα πιστεύω σου. Θα σε δούμε υποψήφιο κάπου; Γιατί όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δεν είναι κρυφό ότι είμαι υπέρ της πεζοδρόμησης της αγοράς, άλλωστε έχω αναφερθεί δημόσια πολλές φορές για την αναγκαιότητά του. Έζησα μακριά για πολλά χρόνια και έχω διαπιστώσει ότι όπου δημιουργήθηκε πεζόδρομος βελτιώθηκε η ποιότητα ζωής των κατοίκων και "ζωντάνεψε" η αγορά, άσχετα εάν κάποιοι ισχυρίζονται το αντίθετο. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση με κάποιο από τα παραπάνω ανώνυμα σχόλια για το ίδιο θέμα, εάν αυτό υπονοείς.
    Την γνώμη μου την λέω επώνυμα, ακόμα και αν ξέρω ότι ίσως θιγεί κάποιος που συμπαθώ.
    Δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα. Όχι, δεν με ενδιαφέρει η πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Φιλε 8.52, βλεπω κοιμασαι και ξυπνας με εναν στοχο, ν'απαντησεις στο διαδικτυο,σαν πεταλουδιτσα πετας απο το ενα θεμα στο αλλο. Προσεξε,δεν το κατακρινω, ισα ισα με χαροποιει γιατι βλεπω πως ενεργοποιεισαι με τα κοινα, ψαχνεσαι και αυτη ειναι η ουσια της αντιπαραθεσης. Το μονο που φοβαμαι ειναι μηπως εχω αρχισει να σε πειθω μεσα σου για τον Μαρνερη!!! Ελα,πλακα κανω, να σπασει λιγο ο παγος..
    Λοιπον, χθες εγραψα ολα αυτα, ενω με κατηγορησες, καθως εδω και μια βδομαδα σε καθε ανακοινωση Μαρνερη η Λυσικατου διαβαζα απο μεριδα σχολιαστων: τι βγαζεις ανακοινωσεις,δουλεψε και λιγακι...βολεμενος δημοσιος υπαλληλος(καλα αυτο το σχολιο ειναι για γελια,ουτε καν φατσικα αυτος που το'γραψε δεν πρεπει νατον ξερει)... δεν εχει κανει τιποτα 3 χρονια...καμια αναπτυξη σε εργα στον τοπο...τιποτα απο οσα ειχε πει δεν εκανε κ.α πολλα. Ξερεις, λενε πως η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια. Οσα απο αυτους ειχαν γραψει ενα, εστω ενα επιχειρημα θα ελεγα πως χαλαλι και να περασει ετσι, αλλα οχι με τετοιο σκληρο τροπο αγνοωντας τα πιο βασικα, απλα και μονο γιατι δεν ακουν η δεν θελουν ν'ακουσουν! Κ για να μη νομιζεις πως ειμαι χαιβανι, και εγω πιστευω πως εχουν γινει λαθη σε θεματα που αφορουν τον τοπο μας απο τον Δημαρχο, αλλα που μπαινοντας στο ζυγη με τα ευεργετηματα πραγματικα ωχριουν!
    Οσον αφορα αυτα που εγραψες θα συμφωνησω μαζι σου! Το 2005 ο Τσιγκουνης δεν ειχε τη δυνατοτητα να ενταξει εργα του στο ΕΣΠΑ, αλλα πραγματικα το 2007,2008,2009,2010 που παρεδωσε δεν μπορεσε να υλοποιησει ουτε ενα εργο μεσα απο το ΕΣΠΑ; Μη μου πεις,σχεδον 4 χρονια ειχε αυτη τη δυνατοτητα, δεν του τη σφυριξε κανενας τη δουλεια; Ασε που ξερεις πολυ καλα πως υπηρχαν αλλα προγραμματα εκεινη την περιοδο που ετρεχαν, μην το αναλυσουμε περαιτερω..Και επειδη ειμαι διαβασμενος θα σου πω πως ο ο Τσιγκουνης ενα ακομα μεγαλο πλεονεκτημα για την υλοποιηση εργων, απο την χορηγηση των ΚΑΠ, που σε σχεση με τωρα ( μειωθηκαν απο το Κρατος κατα 60% τουλαχιστον) αποκτησε πλεονεκτημα 1 εκατ.τον χρονο. Μια φαμπρικα σε 3 χρονια θα την εκανε, εναν βιολογικο σε 10 επισης! Ασε φιλε, ο Μαρνερης ειδικα σε αυτα που τα παρακολουθουσε χρονια λογω ιδιοτητας δεν πιανεται. Και για αυτο ο,τι σχεδιασε ειχε σχεδον απολυτη επιτυχια. Αυτα που σου ανελυσα χθες ειναι μεγαλα σχεδια για εναν τοσο μικρο δημο. Σε 3 χρονια προγραμματισε για την επομενη 7ετια, για αυτο κ πρεπει να συνεχισει. Αν ηταν ο Τσιγκουνης θα τον ψηφιζατε για ακομα 40 χρονια.
    Τελος, να πω πως ο Μπαμπης θα πελαγοδρομουσε αν επαιρνε εναν τετοιο δημο την 3 ετια που περασε χωρις εμπειρια στα κοινα! Τωρα αν παρει εκλογες, αν( δεν ξερω) ειναι πολυ καλυτερα για αυτον! Εχει ενα δυνατο πλανο να στηριχθει. Ο Μαρνερης σιγουρα δεν τα εκανε μονος, αλλα ηταν αυτος που τα οραματιστηκε, ηξερε να διεκδικησει, ειχε γνωριμιες και γιατι οχι κοινους στοχους με Περιφερειαρχη, που βοηθησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Το έργο του ΜΑΡΝΕΡΗ φαίνεται είτε το θέλετε είτε όχι κανει μπαμ πως να το κάνουμε....Ειδικά τώρα που κόβουν και χρήματα από τους δήμους, για δείτε χωρίς να κατηγορείτε συνέχεια.....Τα έργα που έχει ξεκιινήσει ο Μαρνέρης κανουν μπαμ και έιναι τόσο δυνατα που δεν μπορούν να μην ακουστούν....Ο κόσμος τα βλέπειιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα που ο κ. Τράνας τοποθετείται επώνυμα, δημόσια, καθαρά, με κόσμιο τρόπο, και με επιχειρήματα σε ένα θέμα όπου υπάρχουν διαφορετικές απόψεις! Η ανάρτησή του είναι ένα παράδειγμα για το πως πρέπει να γίνονται οι συζητήσεις για τα κοινά. Εύχομαι να βρει μιμητές από όλους τους χώρους! Μπορούμε να διαφωνούμε χωρίς να προσβάλουμε. Είναι θέμα παιδείας.

    Παναγιώτης Λεγάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. To 2007,2008,2009,2010 δεν είχε διαχειριστική επάρκεια ο Πάρνωνας,ούτε και εμπερια για να του τρέξει το έργο του Τσιγκούνη του βιολογικού.
    Όλα αυτά ξεκίνησαν μετά την μετεγκετάσταση του στο Λεωνίδιο-που δεν ήταν ούτε πρόταση, ούτε θέληση μαρνέρη.
    Τώρα ότι στην πορεία ,ναι ο Πάρνωνας χρησίμευσε για την ένταξη όλων σχεδόν των έργων του Λεωνιδίου,δεν υπάρχει κανένας λογικός που να μην το πιστεύει.
    Αλλά και ο Πάρνωνας δεν είναι ο δήμος.Είναι μια Α.Ε που είναι λογικό να κυνηγάει το κέρδος.Και πως θα έρθει το κέρδος? Με περισσότερες δουλειές από τους δήμους.
    Τώρα που ο Πάρνωνας είναι στα φόρτε του,βλέπω αρκετοί βγαίνουν να προβάλλουν ότι είναι δικιά τους επιτυχία.
    Και μια σημείωση....ο Τσιγκούνης δεν πρέπει να θεωρείται μέτρο σύγκρισης.Όχι τουλάχιστον από τους τωρινούς υποψηφίους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Εγώ θυμάμαι ότι όταν θέλατε να συνεχίσετε το έργο του Βιολογικού, τον Λυσίκατο βάλατε μπροστά στο Δημοτικό συμβούλιο να σας ξελασπώσει μπροστά σε όλους τους αγριεμένους!!!
    Οι σύμβουλοι της συμπολιτείας κάνανε τότε πολύ «ησυχία» φοβούμενοι τις αντιδράσεις…
    Αλήθεια τότε ο Λυσσίκατος δεν ήταν άπειρος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εχει δικιο ο 9.57 για τον ΠΑΡΝΩΝΑ και φαινεται οτι δεν μπορει ο ΜΑΡΝΕΡΗΣ να ενταξει καπου το λιμανι και παροτι εχει βγαλει ανακοινωση οτι θα ηταν ετοιμο περυσι το καλοκαιρι ακομα δεν εχει γινει κατι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. O ΜΑΡΝΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ!!!!ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Φιλε 9.57, περα απο τον βιολογικο που ο Παρνωνας δεν ειχε διαχειριστικη επαρκεια δεν υπηρχαν τοσα αλλα εργα που θα μπορουσε να υλοποιησει μεσω αυτου; Δεν ειχε αλλο στοχο περα απο τον Βιολογικο για μια ολοκληρη τετραετια; Καταλαβαινεις πως αυτο που αναφερεις δεν τιμα καθολου τον Δημαρχο και βεβαια ενισχυει το εργο Μαρνερη, που εφτασε σε αυτο το σημειο τον Παρνωνα επι προεδρειας του.
    Τωρα να σου πω πως δεν χρειαζεται να μπερδευουμε τα πραγματα. Ο Μαρνερης ως υπαλληλος Δημου Τυρου ουδεμια σχεση ειχε και λογο να εκφρασει αποψη για το που θα παει η θα εδρευσει ο Παρνωνας, ουτε βεβαια εκλεγμενος αιρετος ( δημαρχος Τυρου η κατι αλλο). Αρα, για ποια θεληση μιλατε που δεν εδειξε, αφου δεν ειχε λογο να το κανει, ουτε στη γενικη συνελευση της εταιριας ειχε αναμιξη. Αστοχη τοποθετηση λοιπον.
    Συνεχιζω.. βαζοντας υποψηφιοτητα για Δημαρχος κοιταξε ποιο θα ειναι το εργαλειο ωστε να κανει τη δουλεια οσο το δυνατον καλυτερα και γρηγορα. Ηξερε πως στο μικρο Δημου Τυρου υπηρχε ενας μηχανικος με σκοπο να εξυπηρετει μικρες αναγκες Δημου και πολιτων. Πραγματικα ερχομενος σ'ενα μεγαλυτερο Δημο δε θα περιμενε να υπαρχει ενα Πολεοδομικο γραφειο και Τεχνικη Υπηρεσια, οπως συμβαινει στην πλειονοτητα των οργανωμενων Δημων, εεε; Αντ'αυτου τι βρηκε αγαπητε φιλε; Ασε θα σου πω εγω, ενα τιποτα με μπολικο καθολου!! Ειναι πραγματικοτητα αυτο; Αυτη δεν ειναι παραλειψη του τεως Δημαρχου και αντιδημαρχων; Αυτοι που σημερα ξαναζητουν τη ψηφο μας ( αλλος σε ενα συνδυαμο, αλλοι σε αλλον), οταν τους εφευγαν οι μηχανικοι απ'το δημο δεν αναρωτιοντουσαν που και πως θα ξαναβρουν αλλους; Σε τι σημειο φτασαμε; Ασε, μην απαντας, για το παραμικρο να τρεχουμε Τριπολη. Η παραμικρη εξυπηρετηση να ειναι ταλαιπωρια. Ευγε, συσσωρευμενη εμπειρια! Τι να την κανω εγω την εμπειρια κ Μανο, κ Πηλιουρα,οταν αγνοειτε τα βασικα; Φιλε, αυτα ειναι εγκληματα, διαφωνεις; Ενας καλλικρατικος δημος να μην εχει τα πιο βασικα, με τοσες πλεον αρμοδιοτητες! Αλλη ρητορικη ερωτηση.. ποιος καταφερε να στησει Πολεοδ.κ Τεχν.Υπηρεσ απο το 0; Βασικα πραγματα της αυτοδιοικησης, αα ρε Μαρνερη!!ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τι μπορουσε να κανει σ'ενα δημο χωρις υποδομες; Να χρησιμοποιησει τον Παρνωνα στο μεγιστο,δεν ειχες πολλες επιλογες με τοσες ελλειψεις,ηταν κ μεγαλομετοχος ο Δημος( να κ κατι θετικο Τσιγκουνη,ειμαι δικαιος). Οντας λοιπον,2 χρονια προεδρος της( οπως οφειλε σαν δημαρχος) Αναπτυξιακης εκανε το αυτονοητο, δηλαδη να υποστηριξει την εταιρεια σε θεματα υλοποιησης, να της δινει ο ιδιος μεσω Δημου δουλεια, να τον μετατρεψει σε αυτοο που ειναι σημερα και δεν ηταν,ενα επιχειρησιακο εργαλειο για το Δημο, αυξανοντας την διαχειριστικη του επαρκεια. Βεβαια,βλεπω πως ξερεις οτι υπαρχουν κ εργα που δεν εχει τρεξει ο Παρνωνας, μην μπαινουν ολα στο σωρο. Ειδες που υπαρχει κ αλλος τροπος να βρισκεις διεξοδο περα απο Παρνωνα( εργα απο τεχν.υπηρ. Τριπολης, Περιφερεια κ.α);Ειδες που ο τεως ειχε διεξοδους και δεν δικαιολογειται;Ας τον ενημερωνε εστω ο κ.Μανος,δεν ηταν ντροπη!!Μεσα απο αυτη τη διαδικασια παντως κερδισαν κ οι 2, Δημος κ Παρνων.Επιτυχια Μαρνερη ειναι αυτο που ειναι σημερα. Αν καποιος αλλος ηταν Δημαρχος κ το ειχε χειριστει με τον ιδιο τροπο, το ιδιο θα'λεγα.
    Κ τελος, για να ληξει το παραμυθι, ποιος καταφερε σε αρκετα εργα να παρει χρηματοδοτησεις(σε καποια προσωπικες);Γιατι εξαιρετικη δουλεια ο Παρνων, αλλα ποιος πηγαινε απο υπουργειο σε υπουργειο κ Περιφερεια,πειθοντας τους να παρει κατι για το Δημο; Ποιος ειχε ολες αυτες τις γνωριμιες για εξασφαλιση πορων για μερικα εργα κ μελετες; Οποτε νεβαινει στην Περιφερεια,ανακοινωνει κ νεα χρηματοδοτηση,χωρις υπερβολη. Κ χωρις χρημα,ξερεις παπαλα,δεν υπαρχει εργο. Μηπως τα καταφερε καποιος υπαλληλος η συμβουλος του Παρνωνα με τα κονε τους; Κ μιας ο κ.Τσιγκουνης,ο κ.Μανος κ.α.ξανακατεβαινουν ζητωντας τη ψηφο μας,μπαινουν στη συγκριση γι'αυτα που εκαναν και γι'αυτα που ΔΕΝ εκαναν! Αυτα που ανελυσα για Μαρνερη τις 2 τελευταιες μερες ειναι μεγαλο,πολυ μεγαλο εργο κ οχι σε20 χρονια,αλλα σε 3!! Κ εκει ειναι που μπαινουμε σε συγκρισεις.. οσοι δεν ειμαστε 'τυφλωμενοι'.
    Υ.Γ.1 φιλε 12.36, αγριεμενοι, πολλοι περισσοτεροι κ θιγμενοι ηταν οι κατοικοι με την πρωτη επιλογη της θεσης του Βιολογικου. Αυτο που σιγουρα εκανε ο κ.Λυσικατος σαν καλος μηχανικος που ειναι, ηταν να καταδειξει την ακριβη τοποθεσια της νεας θεσης( καθως απο καποιους ειχε παρερμηνευθει), να μιλησει για τεχνικα στοιχεια του εργου, να στηριξει τοποθεσια κ σπουδαιοτητα του εργου, ενισχυοντας τη θεση του Δημαρχου, ο οποιος ειχε κανει ηδη την εισηγηση του!!Ειναι πραγματικη απολαυση να βλεπεις πως ερμηνευει καποιος τα γεγονοτα που πραγματικα ηταν εκει...
    Υ.Γ 2. Ξεκινησατε δεν εκανε τιποτα, τα παρουσιασαμε τα ολιγα προχθες, πηγατε σε οικονομια και πεζοδρομο, τα ιδια με επιχειρηματα, τωρα για Παρνωνα σημερα τι αλλο να γραψουμε, και ξεπεταχθηκε το λιμανι τωρα..Καλα ρε παιδια, οταν πριν λιγο καιρο επετευχθει η χρηματοδοτηση του εργου κ λεγαμε συμβολη Μαρνερη, λεγατε πως επηρεασε ενα εργο που εχει υποχρεωση κ αναλαμβανει η Περιφερεια; Εχετε ξεφτιλιστει τελειως, ποσα ακομα να πουμε για να τα δειτε αντικειμενικα; Με αρχαιολογιες παντως υπηρχε το προβλημα,οχι με τα χρηματα του εργου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΝΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ....!!!!!!!!!!!!!ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΑΔΙΚΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο Μαρνέρης έδωσε την καλύτερη πάσα στον Λυσσίκατο. Στην ουσία σε "αυτόν" είπε να κάνουν κοινό ψηφοδέλτιο, αλλά ο Μπάμπης ήταν απασχολημένος να του πιπιλάνε τα αυτιά οι κομματικές σειρήνες και έχασε στην ευκαιρία να βάλει "το γκολ". Θα μπορούσαν να κατέβουν μαζι, να σπασουν καθε κατεστημένο, να είναι ο ενας δήμαρχος ο άλλος αντιδήμαρχος (οποιοσδήποτε απο τους δυο) όλη την πενταετία (μισθωτοι), να παραδώσουν τα 20 μεγαλα έργα που έρχονται εδω και μετα να αποχωρίσει ο μεγάλος και να αναλάβει ο νεώτερος.
    Τώρα τι θα γίνει; O ίδιος δήμαρχος, ο νέος (άμισθος) αντιδήμαρχος για 5 χρόνια, θα ξινίσουν ο ένας με τον άλλον όσο δεν παίρνει και στο τέλος, πιθανόν να προκύψει κάποιος ικανός και προσφιλής αντικαταστατης του Μαρνέρη για την Συμπολιτεία και να μείνει ο Μπάμπης στην απ'έξω. Κρίμα, τέτοιες ευκαιρίες δεν χάνονται Μπάμπη.
    Εγω βλέπω μεγαλείο απο τον Μαρνέρη με γνώμονα τον τόπο μας. Είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχε πρόβλημα να είναι αρχηγός του ενιαίου ψηφοδελτίου ο Μπάμπης. Οι μισθοί και των δυο είναι χαμηλοί έτσι και αλλιώς, δεν σώζεται κανεις με 1000-1500 ευρω. Άραγε προλαβαίνεις Μπάμπη να καταλάβεις τι γίνεται και να δείξεις και εσύ (μη κομματική) πρωτοπορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ναι σε ένα τόσο τεράστιο δήμο σαν της νότιας κυνουρίας,πρέπει ο μαρνέρης να κάνει δημόσιες ανακοινώσεις για να προσκαλέσει ένα άτομο. Λες και δεν μπορούσαν να βρεθούν και να συννενοηθούν.Τι άλλο θα ακούσουμε.Και στην τελική, πρώτος ο λυσίκατος είπε ότι ήθελε να βάλει για δήμαρχος.Ο μαρνέρης ήταν ήξεις αφήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣTO 9:05, ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ:
    O ίδιος δήμαρχος, ο νέος ηγέτης της αντιπολίτευσης (άμισθος) για 5 χρόνια .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εγω νομίζω οτι γραφει ιστορια ο Μαρνερης και δεν γίνονται στα κρυφα αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Για να είμαστε σοβαροί, πρέπει να υπάρχουν πειστικοί λόγοι για να στείλεις σπίτι του ένα Δήμαρχο έπειτα από την πρώτη του θητεία. Σοβαροί λόγοι είναι, η ύπαρξη θέματος ηθικής τάξης, μη τήρησης των υποσχεθέντων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% και μηδαμινή προοπτική για σημαντική βελτίωση. Τώρα ο υποψήφιος για τη θέση, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να κριθεί από τα πεπραγμένα αλλά από την πειστικότητα του οράματος του και τις πιθανότητες εφαρμογής του. Έχει δώσει δείγματα γραφής ότι έχει τις πολιτικές και εκτελεστικές δυνατότητες για μια τέτοια θέση; Εάν ναι, και εάν ο νυν Δήμαρχος έχει θέμα ηθικής τάξης και ανικανότητας, τότε ναι, πρέπει να γίνει αλλαγή. Εάν όχι, ο κ. Λυσίκατος είναι ένας νέος άνθρωπος, έχει το χρόνο με το μέρος του και θα έλεγα πως θα τον οφελούσε μακροπρόθεσμα μια θητεία ως μέλος του ΔΣ του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. μη τήρησης των υποσχεθέντων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%

    http://notiakynouria.blogspot.gr/2010/11/2011-2014.html

    Επειδή από τον καναπέ που κάθομαι βαριέμαι να κάνω ανάλυση για το αν ο δήμαρχος έχει πιάσει το 50% των στόχων που είχε θέσει η Συμπολιτεία, θαυμάστε σας παρακαλώ την προεκλογκή καμπάνια και τα τάματα πριν εκλεγούν και συγκρίνετέ τα με την τωρινή κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. τουλάχιστον δεν μπορούμε να τον κατηγορήσουμε ότι δεν μας έφτιαξε πεζόδρομο διότι δεν αναφέρει τίποτα. κακώς δεν αναφέρει και κακώς δεν έφτιαξε. πολύ κακως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Εγώ δεν υποδεικνύω σε κανέναν τι να κάνει! με το σχόλιο μου. Απλά λέω πως πρέπει να υπάρχουν ορισμένα κριτήρια τόσο για τον κάτοχο της θέσης όσο και γιαυτόν που τη διεκδικεί. Από εκει και πέρα ο κάθε ψηφόρος όταν πάει να ψηφίσει πιστευω πως θα σταθμίσει τα υπερ και τα κατά του καθενός και θα αποφασίσει. Ευελπιστώ χωρίς συναισθηματισμούς και προκαταλήψεις για το καλό του τόπου και όχι αναγκαστικά για το καλό του ιδίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Φιλε 12.25, αφου εκανες τον κοπο να γραψεις σχολιο, κανε εναν ακομα να διαβασεις τα σχολια 15 Ιανουαρ.8.56, 15 Ιανουαρ.9.44, 15 Ιαν.10.06, 16 Ιανουαρ.12.51, 16 Ιαν. 6.53, 17 Ιανουαρ. 9.56, 17 Ιαν.10.33, ψαξε να δεις αν θελεις τι απο αυτα δεν ειναι αληθες και τοτε θα εχεις ενα δειγμα(οχι ολα) απο αυτα που εκανε ο νυν δημαρχος σε 3 χρονια ως τωρα στην πιο δυσκολη μεταπολεμικη εποχη της χωρας.
    Αν, σαν πολιτης του δημου ολα αυτα σε αφηνουν παγερα αδιαφορο, τοτε εχεις απολυτο δικιο ν'αναζητησεις κατι αλλο που θα σου δωσει περισσοτερα. Παντως, εγω οσα χρονια παρακολουθω τα κοινα απο κοντα τετοιο μακροσκελες, οργανωτικο και πολυεπιπεδο εργο δεν εχω ξαναδει στην περιοχη μας. Γι'αυτο δικαιωθηκα για τη ψηφο μου και θα το ξανακανω, δεν εχω αλλωστε προθεση να ρισκαρω με κατι αλλο, αφου ειδα τοσα δειγματα που επιβεβαιωσαν οσα πιστευαμε γι'αυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. κυριε/α 12:25, οι ανακοινωσεις του προγραμματος της συμπολιτείας ήταν προ κρίσης, τα πεπραγμένα είναι με την νεα πραγματικότητα της κρισης. εχεις παραπονο για οσα καταφέρανε με σε τετοια εποχη; ε, μην είμαστε και αναισθητοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αγαπητοί 5.00 και 8.32. Μπορεί να είμαι καναπεδάτος αλλά δεν είμαι τεμπέλης. Διάβασα προσεκτικά τους στόχους που είχαν τεθεί και έφτασα στο συμπέρασμα πως από το 100% είμαστε μετά βίας στο 25. Συμπέρασμα: Στην πορεία παρεκλίναμε λίγο του στόχου μας και αφού μας προέκυψε και μια εταιρεία που έχει σαν σκοπό το κέρδος για να μπορεί να λειτουργεί, εντάξει κατεβάσαμε και ένα σκασμό φακέλους να λέμε πως κάνουμε έργο και όλα καλά. Φίλε 5.00 με αφήνουν παγερά αδιάφορο τα έργα που θέλει να υλοποιήσει ο δήμαρχος. Αν εξαιρέσεις τις υδρεύσεις και άντε πες και την ανάπλαση του Πλαιοχωρίου, κανένα από τα υπόλοιπα έργα δεν ήταν στο πρόγραμμα. Σου εξήγησα πως προέκυψαν. Επίσης με τον όρο ανάπλαση εννοούμε ανάπλαση πραγματική και όχι ρίξαμε λίγο τσιμεντάκι, κάναμε ένα τοιχείο ρίξαμε και ένα αρμολόι και τελειώσαμε.
    Στον 8.32 ειδικά να του υπενθυμίσω ότι η χώρα μας όταν ο δήμαρχος εκλέχθηκε διένυε ήδη την τρίτη χρονιά ύφεσης. Η ύφεση αγαπητέ δεν ξεκίνησε το 2012 που άρχισε να πεινάει ο κόσμος, Η πείνα είναι τα απομεινάρια της ύφεσης που έχει ξεκινήσει από το 2008. Οπότε μη μιλάμε για πρό κρίση.

    Αυτά τα ολίγα. Καληνύχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Δεν ξέρω όταν μερικοί γράφουν Δήμαρχε στα σχόλια ποιόν εννοούν μιας και από ότι ακούγεται και το Μπάμπη στην αγορά Δήμαρχο το φωνάζουν. Που να τα χρεώσουμε τα σχόλια ρε παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δεν προσπαθω να σε μεταπεισω,αλλα επειδη κ εγω τους εχω διαβασει κ ξαναδιαβασα, θεωρω πως εισαι λιγο υπερβολικος για το 25%. Κ φιλε μου, οταν μιλαμε για αναπλαση περα απο τα 2 που εγραψες δεν ειναι η Φαμπρικα, ενα κεντρο προβολης του Πολιτισμου της περιοχης η οι Βιολογικοι σε Λεων.,Τυρο,Κοσμα, τα σημαντικοτερα εργα οσον αφορα την υγιεινη της περιοχης; Δεν ειναι μονο οι φακελοι φτιαγμενοι, ειναι και οι χρηματοδοτησεις εξασφαλισμενες κι ανακοινωμενες.. αναπλαση κεντρικης οδου Τυρου, αναπλαση κεντρου Λεωνιδιου, αναπλαση δρομου Λεων.-Πλακας που εχει ξεκινησει ηδη η μελετη; Ολικη αναπλαση Παιδικου σταθμου και Δημοτικου(κατω κτιριο) και οριοθετηση του Δαφνωνα;Περιμενε, οπως ειπε ο κ.Δολιανιτης παραπανω τι οργασμος εργων ξεκινουν σε λιγο καιρο και οχι τσιμεντακια, αυτα ηταν τα αμεσα.
    Τελος,αφησα τα πιο σημαντικα. Εξασφαλισμενες μελετες απο Περιφερεια για προστασια των ακτων ολου του Δημου και μελετη των ομβρυων για τις πλημμυρες. Ουτε αυτα τα εγραφε σαν στοχους,αλλα δεν προεκυψαν, ηταν επιβεβλημενα να ξεκινησουν οι διαδικασιες.Ετσι κι εγινε.
    Εισαι σκεπτομενος ανθρωπος κι εχεις κανει μια τοποθετηση. Δεν προσπαθω να σου αλλαξω γνωμη( δεν το επιδιωκω αλλωστε),απλα θελω να αποκαταστησω τα πεπραγμενα. Ειχαμε γνωμονα μια Δημοτικη αρχη με πενιχρο εργο,οχι μονο σε αναπτυξιακα εργα, αλλα και σε αλλους τομεις. Η συγκεκριμενη ηταν κατα πολυ αποτελεσματικοτερη, συνεπεστερη, με εργο και οραμα. Ο καθενας κανει τις επιλογες του. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. οταν ανάλαβε το δημαρχος μας δεν υπηρχαν κουρεματα μισθων, προυπολοισμων δημων κλπ. κατα το πρωτο ετος προεκυψαν καναπεδατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Κάποια δήλωση σχετικά με τον πεζόδρομο θα μας κάνετε κύριε δήμαρχε; Το ότι δηλώσατε ότι θα κατέβετε στις εκλογές δεν σημαίνει ότι και θα σας ψηφίσουμε. Θέλουμε να ξέρουμε την άποψη σας για το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Δημαρχε Μαρνερη, αυτος ειναι ο μοναδικος τροπος για να βρουν ψεγαδια για τον τροπο που διαχειριστηκες(εσυ και η ομαδα σου) την 3ετια που εισαι στο τιμονι του Δημου μας.Ξεκινησαν, ωστε να πεισουν αυτους που δεν ξερουν, πως δεν εχεις κανει τιποτα!! Γελαει ο κοσμος.. Συνεχισαν με οικονομια και πεζοδρομο (φιλε 9.48, επιμενεις για κατι οπου ξεκαθαρα εχει τοποθετηθει ο Δημαρχος, ρωτα φιλους σου, ψαξε σε αναρτησεις, θα τα βρεις, δεν απαντανε οι Δημαρχοι σε ανωνυμα σχολια), μετα πεταξαν στα ζητηματα του 'πολιτικου' σου λογου που βαφτισαν μερικοι (λες και εισαι καριεριστας πολιτικος), γιατι με τις πραξεις σου και εργα δεν τους αφησες περιθωριο να αναμοχλευσουν κατι αλλο.
    Οταν παω να ψηφισω δεν θα σκεφτω ποιος εγραψε μια καλυτερη ανακοινωση(μπορει να την εχει ο κ.Τσιγκουνης), αλλα ποιος θα ξερει καλυτερα τη δουλεια, ποιος αποδεδειγμενα εχει την γνωση, ποιος προσφερει με αυταπαρνηση κι ανιδιοτελεια και ποιος εργαζεται περισσοτερο. Ειναι στοιχεια που αποδεδειγμενα τα εχεις Δημαρχε, οσο κι αν προπαγανδιζουν μερικοι.
    Εσεις τοσα χρονια, πριν εμφανιστει ο κ.Λυσικατος, ψηφιζατε για 28 συνεχομενα χρονια μια αρχη χωρις ανανεωση, στηριζομενοι που; Πραγματικα, αυτοι που γραφουν εναντιον Μαρνερη και ψηφιζαν θελω μια απαντηση ΠΟΥ στηριζοσασταν; Τωρα αυτοι,με την ιδιαιτερη κριση τους (τοσα χρονια Τσιγκουνη), να μας πουν τι δεν εκανε σε υπερτατο βαθμο ο Μαρνερης σε σχεση με τον Τσιγκουνη, ωστε να μη θελουμε να του δωσουμε αλλη μια τετραετια. Τοσες παραλειψεις χρονων βρεθηκε ενα μαγικο ραβδακι και εγιναν πραξη απο ποιον;
    Θελω να καταληξω Δημαρχε πως εσυ πρεπει να συνεχισεις το μακροπνοο σου εργο. Ολοι ξερουν πως αν δεν ησουν εσυ( και ας μην το παραδεχονται), δεν θα υπηρχε αυτη η ανασυγκροτηση του Δημου και οι βασεις των εργων που καταφερες.Εσυ που με το 'ξυλινο' λογο σου εφερες μια ακτιδα φωτος στον τουρισμο και την αναπτυξη με τα εργα. Οσα ακουγαμε χρονια, παιρνουν σαρκα και οστα. Και καποιοι μας εμπαιζουν που θελουμε εσυ να συνεχισεις ο,τι σχεδιασες.
    Τελος, καταληγουμε πως οσα χρονια και αν περασουν, παντα στο Λεωνιδιο δεν θα εχουμε κριση στο αν καποιος εκανε καλη δουλεια, αλλα αν κατεβαινει υποψηφιος απο ενα συγκεκριμενο χωρο. Μην ταλαιπωριεστε και μπειτε στον κοπο της συγκρισης, απλα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης για σας. Αφου ο κ. Τσιγκουνης εχασε τις εκλογες,αλλαζουμε επικεφαλη και μεταπηδουμε ολοι, εχοντας γνωμονα το χωρο που αντιπροσωπευει. Δικαιωμα του καθενος λοιπον,να επιλεξει το καλυτερο για τον τοπο του, αλλα επιτρεψτε και σε εμας να εχουμε λογους μη πολιτικους, αλλα πραξεων να θελουμε Μαρνερη 2η 4ετια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Θέλουμε Μπάμπη και τον θέλουμε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Πάμε όλοι μαζί με καπετάνιο το ΜΑΡΝΕΡΗ τέλος!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top