Κατά την τελευταία Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 13ης Φεβρουαρίου, είχε εισηχθεί αρχικά ως θέμα στην ημερήσια διάταξη, η συζήτησ...
Κατά την τελευταία Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 13ης Φεβρουαρίου, είχε εισηχθεί αρχικά ως θέμα στην ημερήσια διάταξη, η συζήτηση περί της αποδοχής της μελέτης "Οργάνωση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οικισμών Λεωνιδίου Πλάκας Πουλίθρων και Κοσμά".
Μετά από πρόταση όμως του εισηγητή του θέματος, Αντιδημάρχου κ. Δολιανίτη, αποφασίστηκε η αναβολή της συζήτησης, προκειμένου τα τοπικά συμβούλια και οι φορείς να λάβουν γνώση του περιεχομένου της μελέτης.
Το Leonidion.gr εξασφάλισε και δημοσιεύει σήμερα, τις προτάσεις της μελέτης για την οργάνωση κυκλοφορίας και στάθμευσης του οικισμού Λεωνιδίου και Πλάκας:
Οικισμός Λεωνιδίου
Κλικ πάνω στη φωτογραφία για μεγέθυνση και αποθήκευση. |
Κυκλοφοριακή οργάνωση
Η διαμπερής κυκλοφορία, δύο κατευθύνσεων, των οχημάτων, θα εξυπηρετείται μέσω του άξονα: Επ.Ο. Σπάρτης - Λεωνιδίου / Κώστα Ουράνη / Γέφυρα / Επ.Ο. Λεωνιδίου - Πελετών.
Σκοπός της ρύθμισης είναι η εξάλειψη των περιπορειών στο εσωτερικό του οικισμού από διερχόμενα οχήματα ή κατευθυνόμενα στο νότιο τμήμα του οικισμού.
Μονοδρόμηση οδικών αξόνων ή και τμημάτων:
- 21ης Ιανουαρίου 1949, από Πρασιών (οδός ήπιας κυκλοφορίας) έως διασταύρωση οδών Δημάρχου Παν. Ρέππα & Μητροπόλεως, με κατεύθυνση προς τα δυτικά. Δεδομένου ότι πρόκειται για το κεντρικότερο τμήμα του οικισμού, όπου συγκεντρώνονται υπηρεσίες, εμπορικά καταστήματα και χρήσεις αναψυχής, σκοπός της ρύθμισης είναι η διευκόλυνση της άνετης και ασφαλούς κυκλοφορίας όλων των χρηστών της οδού.
- Μητροπόλεως/Μερίκα, από διασταύρωση οδών Δημάρχου Παν. Ρέππα & 21ης Ιανουαρίου 1949 έως την οδό που συνδέει τον εν λόγω άξονα με την οδό Καπετάν Γεωργίου Μανωλάκη (μετά τη διασταύρωση προς Βασκίνα), με κατεύθυνση προς τα δυτικά. Η ρύθμιση προκύπτει τόσο ως επακόλουθο της προηγούμενης πρότασης, όσο και εξ αιτίας του εξαιρετικά στενού πλάτους του πρώτου τμήματος της οδού Μητροπόλεως.
- Δημάρχου Παν. Ρέππα/Καπετάν Γεωργίου Μανωλάκη, από διασταύρωση οδών 21ης Ιανουαρίου 1949 & Μητροπόλεως έως διασταύρωση οδών ΕΟ Σπάρτης - Λεωνιδίου και αυτής που καταλήγει στην Κώστα Ουράνη, με κατεύθυνση προς τα δυτικά. Η ρύθμιση προκύπτει ως επακόλουθο των προηγούμενων προτάσεων μονοδρόμησης.
- Πλακοστρωμένου τμήματος, μεταξύ των οδών Δημάρχου Παν. Ρέππα και Κώστα Ουράνη, με κατεύθυνση προς νότο.
Σημειώνεται ότι:
- όλες οι κάθετες οδοί στους προαναφερθέντες άξονες θα παραμείνουν διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορίας, και θα παραχωρούν προτεραιότητα (απαραίτητη η τοποθέτηση της κατακόρυφης ρυθμιστικής σήμανσης Ρ-2, σε συνδυασμό με Ρ- 47 ή Ρ-48, ανάλογα με την περίπτωση),
- οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επιτρέπουν τον αποκλεισμό της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας στο τμήμα της 21ης Ιανουαρίου 1945 μεταξύ Πρασιών - Μανώλη Δούνια, σε περιόδους ή και ώρες αιχμής:
- Γιανούση, από 21ης Ιανουαρίου 1949 έως Βουγά, με κατεύθυνση προς βορρά.
- Βουγά, από Γιανούση έως Αρεοπαγίτου Μιχαήλ Γεωργίτση, με κατεύθυνση προς τα δυτικά.
- Τυρού / Μανώλη Δούνια, από την οδό του Κέντρου Υγείας έως τη διασταύρωση με την 21ης Ιανουαρίου 1949, με κατεύθυνση προς τα δυτικά. Η ρύθμιση είναι απαραίτητη λόγω τόσο του στενού πλάτους του άξονα, όσο και της γεωμετρίας της συμβολής των οδών 21ης Ιανουαρίου 1949 - Μανώλη Δούνια - Πραστού ("τρίγωνο").
- Αρεοπαγίτου Μιχαήλ Γεωργίτση, από Τυρού έως 21ης Ιανουαρίου 1949, με κατεύθυνση προς νότο.
Με τις προαναφερθείσες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οργανώνεται, στο μέτρο του δυνατού, η κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων σε μια περιοχή του οικισμού, όπου συνυπάρχουν η χρήση της κατοικίας με πόλους έλξης μετακινήσεων, όπως είναι το Κέντρο Υγείας, ο παιδικός σταθμός και το νηπιαγωγείο.
Οι προτάσεις κυκλοφοριακής οργάνωσης και ρυθμιστικής σήμανσης του οικισμού του Λεωνιδίου απεικονίζονται στο σχέδιο Κ-Σ1. Επισημαίνεται ότι:
- Η εφαρμογή των προτάσεων οργάνωσης της κυκλοφορίας στον οικισμό του Λεωνιδίου, προτείνεται να έχουν μόνιμο χαρακτήρα (24 ώρες / 365 ημέρες).
- Για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων απαιτείται τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης (ρυθμιστικής και πληροφοριακής). Η ενδεδειγμένη κατακόρυφη ρυθμιστική σήμανση απεικονίζεται στο σχέδιο Κ-Σ1.
- Προτείνεται ο καθορισμός ωραρίου ανεφοδιασμού καταστημάτων, σε συνεννόηση με τον τοπικό εμπορικό σύλλογο. Ενδεικτικό ωράριο: 07:00 - 10:00,14:30 - 17:00.
Οργάνωση στάθμευσης
Στάθμευση εκτός οδού
- Στους υπαίθριους, εκτός οδού χώρους στάθμευσης του οικισμού (βόρεια και κυρίως νότια του ποταμού) προτείνεται η οριοθέτηση (ή η συντήρηση) των θέσεων στάθμευσης, για την καλύτερη αξιοποίηση του χώρου.
- Στο διαθέσιμο χώρο στη νότια πλευρά του ποταμού, προτείνεται καθορισμός θέσεων στάθμευσης τόσο βαρέων οχημάτων (φορτηγών και λεωφορείων) όσο και επιβατικών και δικύκλων. Για την καλύτερη εποπτεία του χώρου, προτείνεται τα βαρέα οχήματα να καταλάβουν νοτιότερες θέσεις και τα επιβατικά τις θέσεις πλησίον του ποταμού.
- χώρος όπισθεν του κτιρίου, όπου στεγάζεται ο Δημαρχείο, προτείνεται να διαμορφωθεί σε χώρο στάθμευσης των δημοτικών υπηρεσιών, διαθέσιμο για τους πολίτες.
Στάθμευση επί της οδού
- Στο τμήμα της οδού Κώστα Ουράνη, από τη φάμπρικα έως το τέλος της οδού, προτείνεται να επιτραπεί η στάση και η στάθμευση, στη δεξιά πλευρά στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς τα δυτικά, δεδομένου ότι η ζήτηση είναι αυξημένη και τα πλάτος της οδού το επιτρέπει.
- Προτείνεται η τοποθέτηση εύκαμπτων αντανακλαστικών στυλίσκων στις γωνίες ΟΤ "κρίσιμων" ως προς τις κατά μήκος κλίσεις και την ορατότητα.
Κυκλοφοριακή οργάνωση (εποχιακά μέτρα)
Δεδομένης της μικρής έκτασης του οικισμού και του εξαιρετικά περιορισμένου και στενού οδικού δικτύου, μοναδική δυνατή κυκλοφοριακή ρύθμιση για την περίοδο αιχμής (προτεινόμενο διάστημα: 15 Ιουνίου - 15 Σεπτεμβρίου), καθ' όλο το 24ωρο ή τις ώρες αιχμής, είναι η διαμόρφωση ενός συστήματος "εισόδου - εξόδου" για την προσπέλαση της παραλίας του οικισμού. Η περίοδος και το διάστημα εφαρμογής των ρυθμίσεων θα καθοριστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα προτείνεται, μονοδρόμηση της οδού που συνδέει την Επαρχιακή Οδό [Επ.Ο.] Λεωνιδίου - Πελετών με την παραλία, έως την οδό Λέοντος Χατζηγιάννη, με κατεύθυνση κυκλοφορίας προς το Μετεωρολογικό Σταθμό (διαδρομή εισόδου στον οικισμό). Η οδός από το Μετεωρολογικό Σταθμό ως την ΕΟ Λεωνιδίου - Πελετών (έξοδος από τον παραλία) προτείνεται να παραμείνει διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορίας.
Οι προτάσεις κυκλοφοριακής οργάνωσης και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του οικισμού της Πλάκας απεικονίζονται στο σχέδιο Κ-Π2. Επισημαίνεται ότι:
- Για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων απαιτείται τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης (ρυθμιστικής και πληροφοριακής), τόσο στις οδούς του οικισμού, όσο και στην ΕΟ Λεωνιδίου - Πελετών. Η προτεινόμενη κατακόρυφη σήμανση απεικονίζεται στο σχέδιο Κ-Σ2.
Οργάνωση στάθμευσης Στάθμευση εκτός οδού
Η διαμόρφωση χώρων στάθμευσης εκτός οδού θα συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της κυκλοφοριακής λειτουργίας του οικισμού κατά την περίοδο αιχμής καθώς και στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας για τους κινούμενους στην Επ.Ο.Λεωνιδίου - Πελετών. Προτείνεται:
- Η διαμόρφωση (ισοπέδωση, ασφαλτόστρωση και φωτισμός) του χώρου που βρίσκεται βόρεια της εισόδου του οικισμού για τους προερχόμενους από Πούλιθρα (πλησίον Εισόδου), ώστε να περιοριστεί και ει δυνατόν να εξαλειφτεί η στάθμευση επί της επαρχιακής οδού.
- Η αναζήτηση πρόσθετων διαθέσιμων χώρων στάθμευσης με εποχιακή μίσθωση.
- Η σήμανση των υπαίθριων χώρων στάθμευσης είναι επίσης σημαντική, για την πληροφόρηση των επισκεπτών και την καθοδήγησή τους, γι' αυτό προτείνεται η τοποθέτηση κατάλληλης πληροφοριακής σήμανσης (Π-31) με αναγραφόμενη την ένδειξη "ΔΩΡΕΑΝ / FREE". Για την καλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου, συνίσταται η οριοθέτηση των θέσεων στάθμευσης με οριζόντια σήμανση, όπου το υλικό επίστρωσης το επιτρέπει (άσφαλτος, τσιμέντο, κλπ.).
Στάθμευση επί της οδού
Δεδομένου του περιορισμένου μήκους και του στενού πλάτους του οδικού δικτύου, η στάθμευση επί της οδού δεν είναι επιθυμητή και προτείνεται ο περιορισμός της στον ελάχιστο επιτρεπτό βαθμό. Για το λόγω αυτό, προτείνεται απανόρευση της στάθμευσης, με τοποθέτηση πινακίδων Ρ-39 και κατασκευή κίτρινης διαγράμμισης, σε όλο το μήκος της προτεινόμενης μονοδρόμησης. Επισημαίνεται ότι οι πινακίδες που αφορούν στις ρυθμίσεις στάθμευσης τοποθετούνται στην αρχή των οδικών τμημάτων, στην κατεύθυνση κυκλοφορίας και ισχύουν καθ' όλο το μήκος τους.
Επαρχιακή Οδός Λεωνιδίου - Πελετών
Στη διασταύρωση της προτεινόμενης "εξόδου" του οικισμού στην Επ.Ο. Λεωνιδίου - Πελετών, για την επίταση της προσοχής των διερχόμενων και την επίτευξη υψηλότερου επιπέδου οδικής ασφάλειας απαιτούνται οι ακόλουθες παρεμβάσεις και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας:
- Τοποθέτηση πινακίδας αναγγελίας κινδύνου Κ-28 (α και δ) για την προειδοποίηση των οδηγών ως προς την επικείμενη διασταύρωση.
- Τοποθέτηση ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-32, με αναγραφόμενο όριο ταχύτητας ίσο με 50 χλμ. / ώρα.
- Τοποθέτηση μεταλλικών αντανακλαστήρων ("μάτια γάτας") σε διπλό, διαγώνιο κάναβο πλευράς μήκους, 40 εκ. (πλάτος "σειράς": 60 εκ.), και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας. Προτείνεται κατασκευή 4 τουλάχιστον σειρών, που θα απέχουν μεταξύ τους 2,50 μ. (προτεινόμενο ανάπτυγμα: 4 χ 0,60 μ. + 3 χ 2,50 μ. = 9,90 μ.). Η προτεινόμενη διάταξη μπορεί να αναπτυχθεί σε δύο θέσεις: 1) πλησίον των πινακίδων Ρ-32 και Κ-28 και 2) πριν τη διασταύρωση. Σκοπός της προτεινόμενης διάταξης είναι η μείωση της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων και η επίταση της προσοχής των οδηγών πλησίον της διασταύρωσης εξόδου του οικισμού.
- Για τη βελτίωση της ορατότητας των προερχόμενων από τον οικισμό απαιτείται τοποθέτηση κατόπτρου ασφαλείας και μετακίνηση τυχόν εμποδίων (π.χ. κάδων απορριμμάτων, φυτών, κλπ.)
- Οριοθέτηση κυκλοφοριακού χώρου με οριογραμμές πλευρικά (λευκή, συνεχής γραμμή), διαγράμμιση του άξονα για τον καθορισμό των κατευθύνσεων κυκλοφορίας (μονή ή διπλή, λευκή συνεχής διαγράμμιση), διαμόρφωση γραμμών διακοπής πορείας και πιθανά "σταγόνας" για την διαμόρφωση του χώρου των στρεφουσών κινήσεων.
- Τέλος, προτείνεται η τοποθέτηση κατευθυντήριας πληροφοριακής σήμανσης που αφορά στην προσπέλαση της παραλιακής ζώνης του οικισμού, και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας.
Σχήμα 1 Ενδεικτική διάταξη μεταλλικών αντανακλαστήρων |
Αυτό που πάτε να κάνετε στα μάτια των τοπικών εμπόρων φαντάζει σαν σενάριο του Spielberg. Μα είναι δυνατόν να προσπαθείτε να αλλάξετε την κυκλοφοριακή ροή του Λεωνιδίου μέσα σε μια μέρα;Από όσο έμαθα στην συνέλευση του Εμπορικού Συλλόγου πήγε παμψηφεί όχι, φυσική εξέλιξη καθώς όλα τα μέτρα μαζί μας κάνουν ένα κυκλοφοριακό μνημόνιο (δε μάθατε τπτ από τα αφεντικά σας). Θα μπορούσατε μια χαρά να ξεκινήσετε τη μονοδρόμηση από Εύγευστον μέχρι και Ταμπάκο, για να δούμε πως λειτουργεί και αργότερα θα κάνατε και άλλες αλλαγές. Μου αρέσει που και για αυτές τις μελέτες εμείς θα τις πληρώσουμε. Βέβαια υπάρχει και η άλλη τακτική. Παίρνετε τα όχι όλων των φορέων τα βάφετε μπλέ, τα πετάτε στο λιμάνι να μη φαίνονται και ψηφίζετε τα μέτρα στο Συμβούλιο του Δήμου και δεν κουνιέται φύλλο.
Εσείς έχετε τα γένια, εσείς κρατάτε τα χτένια.
Όταν κάποιοι έχουν μάθει όλη τους τη ζωή, να είναι υπό τη σκέπη και τη σιγουριά που τους παρείχε ως τώρα το δημόσιο, είναι φυσικό να μην μπορούν να καταλάβουν τον καθημερινό αγώνα επιβίωσης που δίνουν οι καταστηματάρχες, ειδικά αυτό το καιρό. Έχει τόσο πολύ κίνηση το Λεωνίδιο, που χρειάζεται μονοδρομηση 24 ώρες 365 μέρες το χρόνο. Με συγκεκριμένες ώρες τροφοδοσίας των καταστημάτων, και ελεγχόμενη στάθμευση το πρόβλημα λύνεται. Εκτός από το Πάσχα και τον Αύγουστο δεν χρειάζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα δημιουργούν προβλήματα στους ντόπιους τον υπόλοιπο καιρό… Βγείτε από το γυάλινο κλουβί σας άρχοντες του τόπου και αφουγκραστείτε την αγορά, κρατάτε ισορροπίες και μη δημιουργείτε προβλήματα και διχάζετε τους πολίτες...
Οταν μια κωμοπολις οπως το Λεωνιδιο στερειται πεζοδρομειων ειναι δυσκολο να καταλαβουν η διαφονουντες οτι για την προστασια των πεζων αλλα και την ευρηθμη κυκλοφορια των οχηματων ειναι επιβεβλημενη η μονοδρομηση αλλωστε μια αγορα μηκους 100 μετρων δεν ειναι δυνατον να πληγη απο την μονοδρομηση .Μηπως ομως η διερευνηση της αγορας και η κυκλοφορια των οχηματων μπροστα απο τα νεα καταστηματα ειναι το προβλημα. Το σωστο μετρο ειναι η πεζοδρομηση εαν τοσο καποιοι ενδιαφερονται για το καταναλωτικο κοινο και τα καταστηματα τους.
Πιστευουν οι αγαπητοι επαγγελματιες οτι με τη μονοδρομηση της αγορας θα αυξηθουν οι πωλησεις τους και θα βελτιωθει η αγοραστικη αξια των καταστηματων τους? Μα αγαπητοι μου οταν ο αλλος δεν θα εχει χρηματα να ψωνισει οσες μονοδρομησεις και να γινουν αυτο δεν ωφελει σε τιποτα. Ισα-ισα εκνευρισμο θα προκαλεσουν οι νεες κυκλοφορικες ρυθμισεις, παρα προβληματα θα λυσουν. Αλλωστε οταν το επιτασουν οι αναγκες γινονται ρυθμισεις και το προβλημα αντιμετωπιζεται. Ο μαρασμος της συγκεκριμενης επαγγελματικης ταξης κατα την ταπεινη μου αποψη, δεν ωφειλεται στην διπλης κατευθυνσης οδο!!! Αλωστε αυτη προυπαρχει για δεκαδες χρονια και ολα τα μαγαζια δουλευαν και προκοβαν οι ιδιοκτητες τους. Ωφειλεται στα σημεια των καιρων και στην αδυναμια του συντοπιτη μας και κατα συνεπεια ολων μας να ψωνιζουμε οπως παλια. Οσο για τη μελετη, διερωτομαι πιος την εκπονησε. Ειναι κατοικος του Λεωνιδιου? Θα ζει αυτος τις καθημερινες συνεπειες αυτης της αλλαγης? Οι ανθρωποι δεν ειναι ουτε σχεδια ουτε αριθμοι. Πρεπει να λαμβανεται υπ' οψιν ολων, οι αναγκες τους και τα θελω τους. Αλλωστε ολα αυτα τα χρονια ζησαμε πολλες μελετες που προεξοφλουσαν τις αναγκες μας τα θελω μας, τις αντοχες μας. Και τα αποτελεσματα τα γνωριζει καλα ο καθενας μας μεσα του!!! Φτανουν πια οι αλλαγες!!! Μπουκωσαμε, χορτασαμε με οσα γινονται καθημερινα ερημην μας. Ας αφησουμε και κατι οπως το βρηκαμε. Αν οι δημοτικοι μας αρχοντες θελουν να αφησουν αξιομνημονευτο εργο, υπαρχουν τοσοι τομεις να ασχοληθουν, που το ποιος πηγαινει πανω και το ποιος πηγαινει κατω σε ενα δρομο ειναι πραγματικα ησσονος σημασιας. Το θεμα ειναι να ειμαστε ορθιοι και να ανταπεξελθουμε και οχι αν πηγαινουμε ανατολικα η δυτικα με τα αυτοκινητα μας, που σε λιγο θα ακινητοποιηθουν και αυτα λογω αδυναμιας αγορας καυσιμων!!!!!!
Το λεωνιδιο ειναι ενας παραδοσιακος οικισμος,αν είανι να κατεβαίνουμαι να αλλάξουμε παραστάσεις και να νομιζουμε οτι είμαστε ακομα στην αθήνα να μην κατεβαίνουμε καθόλου ή να πηγαίνουμε αλλού.Τόσα χρόνια δηλαδή πως ζούσαμε χωρις τισ μονοδρομήσεις......χαρακτηριστικο ήταν όταν τα καλοκαίρια συμοστηζόντουσταν τα αυ τοκίνητα μεσα στην αγορά,ορισμένοι παππούδες φώναζαν απο τα καφενεία "ομονοι γύναμε"!!!....δηλαδή δεν καταλαβαίνουν οτι αυτα τα μέτρα μονο φοροεισπρακτικο χαρακτήρα έχουν?...δεν έχοθν καταλάβει οτι έτσι μονο αρνητικα σχόλια θα ακούν???...τον παραποτάμιο δηλαδή τι τον έφταξαν...οποιος δεν μπορει να περιμένει να πηγαίνει απο κατω......αν θέλουν να εφαρμόσουν κατι τέτοιο το καλύτερο θα ήταν να ρωτήσουν πρωτα τους μόνιμους κατοίκους.....γιατι γενικα έχουμε κουραστει να αποφασίζουν αλλοι για εμας χωρις εμας..........εδω δεν θα έχουμε βενζίνη να βάλουμε.........
Είμαι λάτρης αυτού του όμορφου τόπου .
Έρχομαι το Πάσχα και κάποιες ημέρες το καλοκαίρι .
Ενημερώθηκα μέσω του site για τις ζημιές που έπαθε ολόκληρη η παραλία και βεβαίως το λιμάνι της πλάκας
Τώρα διαβάζω για την μονοδρομηση της αγοράς .
Επειδή είμαι επαγγελματίας στην Αθήνα συμμερίζομαι απόλυτα τους καταστηματάρχες που αυτά τα μικρομάγαζα είτε είναι μπακάλικα , είτε μανάβικα πως θα “πιάσουν’’ τον περιβολάρη και τον εργάτη το πρωί ή το απόγευμα .
Άρα θα πάνε στα μεγάλα μαγαζιά που είναι στην άκρη της πόλης και θα ωφεληθούν πάλι οι μεγάλοι .
Μήπως θα πρέπει εκεί κάτω στο χωριό να ασχοληθείτε με τα πιο σοβαρά θέματα που συμβαίνουν και να βρούμε τρόπους να φέρνουμε περισσότερους επισκέπτες .
Έχω πάρει και το κ. Δήμαρχο τηλέφωνο γιατί χαλάτε αυτό τον όμορφο τόπο με ότι του κατεβεί του καθενός .
Εσείς εκεί κάτω έχετε να δείξετε στον επισκέπτη αυτά τα ωραία σοκάκια με τα πέτρινα σπίτια με τους μαντρότοιχους και βλέπω τώρα σπίτια 150 χρόνων με αλουμίνια , με στέγες από λαμαρίνες , φωτιστικές ταμπέλες και κάθε είδους παραβιάσεις .
Ο κ. Δήμαρχος με διαβεβαίωσε ότι θα γινόταν πολεοδομία στο Λεωνίδιο για να αντιμετωπιστούν όλες αυτές οι παραβάσεις .
Το Λεωνίδιο είναι ιστορικός και παραδοσιακός τόπος και έτσι πρέπει να τον κρατήσετε.
Εγώ περιμένω να δω βελτίωση και θα το παρακολουθώ από κοντά αυτό το θέμα να προσκομίσω και τους νόμους που υπάρχουν για να ενημερωθούν όλοι οι πολίτες προσπαθήστε λίγο .
Παναγιώτης Αθήνα
Παρατηρώντας τα σχόλια αντιλαμβάνομαι το μέγεθος της εγκυκλοπαιδικής άγνοιας που δέρνει τον άμοιρο τούτο τόπο. Το δυστυχές και συνάμα φαιδρό (τραγέλαφος δηλαδή...) είναι ότι όλοι οι σχολιαστές έχουν δικαίωμα ψήφου...
Άμεσα μονόδρομος. Αρκετά με τα έως τώρα καραγκιοζιλίκια.
Εγώ σαν καταναλωτής αρνούμαι να κυκλοφορήσω σε ένα αφιλόξενο δρόμο για να ψωνίσω. Δε μπορώ να καταλάβω πώς μερικά μυαλά σκέφτονται.
Ο καθενας καταθετει τις αποψεις του. Και ειναι προσβλητικο και συναμα επικινδυνο να περιγελας οσους δεν εχουν την ιδια γνωμη με σενα και να απαξιωνεις την ικανοτητα τους στο ιερο δικαιωμα της ψηφου. Φτανει πια!!!! Χορτασαμε απο ειδημονες και σχετικους.Καποιοι αλλοι οι οποιοι κατεκτησαν αυτον τον τιτλο ειναι οι ιδιοι που καταντησαν την Ελλαδα στην εσχατια της Ευρωπης!!!!