Με απόφαση του Δημάρχου Νότιας Κυνουρίας κ. Ιωάννη Μαρνέρη ορίζονται Αντιδήμαρχοι από 01-01-2014 έως 31-8-2014 οι δημοτικοί σύμβουλοι ...
Με απόφαση του Δημάρχου Νότιας Κυνουρίας κ. Ιωάννη Μαρνέρη ορίζονται Αντιδήμαρχοι από 01-01-2014 έως 31-8-2014 οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας Ηλίας Δ. Γεωργίτσης, Ιωάννης Μ. Δανεσής, Νικόλαος Κ. Βρεττάκης και Ιωάννης Θ. Τριανταφύλλου και μεταβιβάζονται σε αυτούς οι παρακάτω αρμοδιότητες του Δημάρχου.
1. Ηλίας Δ. Γεωργίτσης (άμισθος αντιδήμαρχος).
Καθ' ύλην αρμοδιότητες:
α. Καθήκοντα διατάκτη ανάληψης υποχρεώσεων σε βάρος πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου.
β. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Γραφείου Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Διαφάνειας. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
γ. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Τμήματος Οικονομικής Ανάπτυξης (Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας, Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού). Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
δ. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
ε Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών (Γραφείο Διοικητικών Υπηρεσιών - Γραφείο Οικονομικών Υπηρεσιών), υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων, βεβαιωτικών καταλόγων.
στ. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Τμήματος ΚΕΠ. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
ζ. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Δημοτικής Ενότητας Κοσμά (Γραφείο Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων, Δημοτικής Κατάστασης). Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
Κατά τόπο αρμοδιότητες:
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΣΜΑ
(Τοπική Κοινότητα Κοσμά).
- Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
- Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
- Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα.
- Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα.
- Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα.
- Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην Δημοτική Ενότητα.
- Συνεργάζεται με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της Δημοτικής Ενότητας.
2. Ιωάννης Μ. Δανεσής (άμισθος αντιδήμαρχος).
Καθ' ύλην αρμοδιότητες:
α. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών (Γραφείο Τεχνικών Έργων, Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών) κατά το μέρος που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες Κοσμά και Λεωνιδίου. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
β. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Δόμησης (Πολεοδομίας). Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων, αδειών.
γ. Υπογραφή - έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (χ.ε.π) σε βάρος των πιστώσεων που προβλέπονται στον προϋπολογισμό ή έχουν εγγραφεί σε αυτόν ύστερα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί (ψηφισθεί) με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία.
Κατά τόπο αρμοδιότητες:
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ.
(Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου, Τοπική Κοινότητα Αγίου Βασιλείου, Τοπική Κοινότητα Παλαιοχωρίου, Τοπική Κοινότητα Πλατανακίου, Τοπική Κοινότητα Πραγματευτή).
- Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
- Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
- Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου, Τοπική Κοινότητα Αγίου Βασιλείου, Τοπική Κοινότητα Παλαιοχωρίου, Τοπική Κοινότητα Πλατανακίου, Τοπική Κοινότητα Πραγματευτή).
- Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου, Τοπική Κοινότητα Αγίου Βασιλείου, Τοπική Κοινότητα Παλαιοχωρίου, Τοπική Κοινότητα Πλατανακίου, Τοπική Κοινότητα Πραγματευτή).
- Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου, Τοπική Κοινότητα Αγίου Βασιλείου, Τοπική Κοινότητα Παλαιοχωρίου, Τοπική Κοινότητα Πλατανακίου, Τοπική Κοινότητα Πραγματευτή).
- Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου, Τοπική Κοινότητα Αγίου Βασιλείου, Τοπική Κοινότητα Παλαιοχωρίου, Τοπική Κοινότητα Πλατανακίου, Τοπική Κοινότητα Πραγματευτή).
- Συνεργάζεται με τους προέδρους της Δημοτικής Κοινότητας Λεωνιδίου και των Τοπικών Κοινοτήτων Παλαιοχωρίου, Πραγματευτή και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων Αγίου Βασιλείου, Πλατανακίου για την επίλυση των προβλημάτων τους.
3. Νικόλαος Κ. Βρεττάκης (έμμισθος αντιδήμαρχος).
Καθ' ύλην αρμοδιότητες:
α. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Ύδρευσης - Άρδευσης - Αποχέτευσης κατά το μέρος που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες Κοσμά και Λεωνιδίου. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων,
β. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας κατά το μέρος που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες Κοσμά και Λεωνιδίου. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων,
γ. Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Καθαριότητας και Πρασίνου κατά το μέρος που αφορά τις Δημοτικές Ενότητες Κοσμά και Λεωνιδίου. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
Κατά τόπο αρμοδιότητες:
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ.
(Τοπική Κοινότητα Βλησιδιάς, Τοπική Κοινότητα Κουνουπιάς, Τοπική Κοινότητα Μαρίου, Τοπική Κοινότητα Πελετών, Τοπική Κοινότητα Πηγαδιού, Τοπική Κοινότητα Πουλίθρων, Τοπική Κοινότητα Τσιταλίων).
- Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
- Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
- Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Τοπική Κοινότητα Βλησιδιάς, Τοπική Κοινότητα Κουνουπιάς, Τοπική Κοινότητα Μαρίου, Τοπική Κοινότητα Πελετών, Τοπική Κοινότητα Πηγαδιού, Τοπική Κοινότητα Πουλίθρων, Τοπική Κοινότητα Τσιταλίων).
- Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Τοπική Κοινότητα Βλησιδιάς, Τοπική Κοινότητα Κουνουπιάς, Τοπική Κοινότητα Μαρίου, Τοπική Κοινότητα Πελετών, Τοπική Κοινότητα Πηγαδιού, Τοπική Κοινότητα Πουλίθρων, Τοπική Κοινότητα Τσιταλίων).
- Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Τοπική Κοινότητα Βλησιδιάς, Τοπική Κοινότητα Κουνουπιάς, Τοπική Κοινότητα Μαρίου, Τοπική Κοινότητα Πελετών, Τοπική Κοινότητα Πηγαδιού, Τοπική Κοινότητα Πουλίθρων, Τοπική Κοινότητα Τσιταλίων).
- Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην Δημοτική Ενότητα Λεωνιδίου (Τοπική Κοινότητα Βλησιδιάς, Τοπική Κοινότητα Κουνουπιάς, Τοπική Κοινότητα Μαρίου, Τοπική Κοινότητα Πελετών, Τοπική Κοινότητα Πηγαδιού, Τοπική Κοινότητα Πουλίθρων, Τοπική Κοινότητα Τσιταλίων).
- Συνεργάζεται με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων Πελετών, Πηγαδιού, Πουλίθρων, Τσιταλίων και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων Βλησιδιάς, Κουνουπιάς, Μαρίου για την επίλυση των προβλημάτων τους.
4. Ιωάννης Θ. Τριανταφύλλου (έμμισθος αντιδήμαρχος).
Καθ' ύλην αρμοδιότητες:
α). Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Ύδρευσης - Άρδευσης - Αποχέτευσης κατά το μέρος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Τυρού. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
β). Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας κατά το μέρος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Τυρού. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
γ). Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Γραφείου Καθαριότητας και Πρασίνου κατά το μέρος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Τυρού. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
δ). Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Δημοτικής Ενότητας Τυρού (Γραφείο Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων, Δημοτικής Κατάστασης). Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων,
ε). Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών (Γραφείο Τεχνικών Έργων, Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών) κατά το μέρος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Τυρού. Υπογραφή σχετικών διοικητικών εγγράφων, αποφάσεων, πράξεων.
Κατά τόπο αρμοδιότητες:
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΥΡΟΥ
(Τοπική Κοινότητα Πέρα Μελάνων, Τοπική Κοινότητα Σαπουνακαίικων, Τοπική Κοινότητα Τυρού).
- Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
- Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
- Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα.
- Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα.
- Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα.
- Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην Δημοτική Ενότητα.
- Συνεργάζεται με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Σημειώνεται ότι:
Α. Οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι οφείλουν:
- Να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοτικού και δημοσίου συμφέροντος.
- Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συμφέροντα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
- Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχει σχέση με θέματα του Δήμου.
- Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει την διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και της λειτουργίας του Δήμου.
Β. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Δήμαρχος και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Μ. Δανεσής, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
ΣΤ. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού Αρκαδίας και ν’ αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2η:
Η υπογραφή και η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (χ.ε.π) σε βάρος των πιστώσεων που προβλέπονται στον προϋπολογισμό ή έχουν εγγράφει σε αυτόν ύστερα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί (ψηφισθεί) με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, εξακολουθεί ν’ ανήκει στην αρμοδιότητα του Δημάρχου#.
Η απόφαση αυτή ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ με απόδειξη και για πλήρη εφαρμογή, με ευθύνη του δημοτικού υπαλλήλου Εμμανουήλ Ρεντούλη (ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού), συνοδευόμενη από αντίτυπο του Ο.Ε.Υ στους Αντιδημάρχους - στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων - στους Τακτικούς Υπαλλήλους Δήμου και στους Υπαλλήλους Ι.Δ.Α.Χ - στην Οικονομική και στην Ταμιακή Υπηρεσία και ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ στους Δημοτικούς Συμβούλους - στον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λεωνιδίου - στους. Προέδρους και στους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων - στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου και στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Η. ΜΑΡΝΕΡΗΣ
ΣΤ. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού Αρκαδίας και ν’ αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2η:
Η υπογραφή και η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής (χ.ε.π) σε βάρος των πιστώσεων που προβλέπονται στον προϋπολογισμό ή έχουν εγγράφει σε αυτόν ύστερα από αναμόρφωση και έχουν διατεθεί (ψηφισθεί) με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου, αφού προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα σχετικά δικαιολογητικά από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, εξακολουθεί ν’ ανήκει στην αρμοδιότητα του Δημάρχου#.
Η απόφαση αυτή ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ με απόδειξη και για πλήρη εφαρμογή, με ευθύνη του δημοτικού υπαλλήλου Εμμανουήλ Ρεντούλη (ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού), συνοδευόμενη από αντίτυπο του Ο.Ε.Υ στους Αντιδημάρχους - στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων - στους Τακτικούς Υπαλλήλους Δήμου και στους Υπαλλήλους Ι.Δ.Α.Χ - στην Οικονομική και στην Ταμιακή Υπηρεσία και ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ στους Δημοτικούς Συμβούλους - στον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λεωνιδίου - στους. Προέδρους και στους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων - στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου και στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Η. ΜΑΡΝΕΡΗΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ