"Κλεισθένης" 16η Μαρτίου 25η Μαρτίου 28η Οκτωβρίου Α.Ε.Μαρίου Α.Ε.Σ. Κυνουρίας Α.Ο.Σ.Λ Α.Σ. TKD Λεωνιδίου Α.Σ."Αρκάς" Α.Σ.Λεωνιδίου Α.Τ.Λεωνιδίου Αβραντίνης Αγ.Βασίλειος Αγγελίες Άγιος Βασίλειος Αγρότες Αγροτικός Συνεταιρισμός Αγώνες δρόμου Αγωνιστική Συνεργασία ΑΔΜΗΕ ΑΕΠΙ Αθλητικά Αιμοδοσία Αλιεία αλιευτικός σύλλογος Άλλα αθλήματα ΑΜΕΑ Αμπελουργοί Αμυγδαλιά Ανακοινώσεις Αναπτυξιακή Πάρνωνα Αναρρίχηση Ανέλιξη Ανεξάρτητοι Έλληνες Άνεργοι Ανοιχτή συνέλευση ΑΝΤΑΡΣΥΑ Αντένα Αντιφασίστες Αξίζει να δείτε Άξιον Εστί απάτες απεργία Απογραφή 2011 Αποζημιώσεις Απόκριες Απόλλων Τυρού άποροι Αποστολόπουλος αποτελέσματα Απόψεις Απρόβλεπτα Άργος Αργυράκη Άρθρα Αρκαδία Αρκαδικό Πανόραμα Αρκαδικός Άρση βαρών Αρχαιολογία Αρχείο Τσακωνιάς Αρχιτέκτονες ΑΣΕΠ Αστεία Αστέρας Τρίπολης Άστρος Αστυνομία Ασφαλιστικά ταμεία ΑΤΕ ατύχημα Άυλη Πολιτιστική κληρονομιά Αυτοδιοίκηση αυτοδιοίκηση-εκλογές Αυτοκίνητο αφιέρωμα Βαλασόπουλος Βασκίνα Βέμμος Βενιζέλος Βιβλίο Βίντεο Βιογραφικό Βιτζηλαίου Βιώσιμη Πόλη Βλάβες Βλάσης Βλησιδιά Βοήθεια στο σπίτι Βόλεϊ Βουδούρης βραβείο Γ.Ε.Φ. Γ.Σ.Τυρού Γενική Συνέλευση Γεύσεις Ελλήνων εκλεκτές Γεωργοί γηροκομείο Γιαννακόπουλος Γιαννακούρας Γιαννούσης Γιορτή Αμυγδάλου Γιορτή θαλασσινών Γιορτή Κρασιού γιορτή μελιού Γιορτή μελιτζάνας Γιορτή πανσελήνου Γιορτή του Ψαρά Γλυππία γλυπτική Γνώμες Γόντικας Γυμνάσιο Γυναίκα Δ.Ε.Τυρού Δ.Ο.Υ. Δαλιάνης δανειολήπτες Δασαρχείο ΔΕΔΔΗΕ Δέδε Δέδες ΔΕΗ ΔΕΚΟ Δελτία τύπου δεντροφύτευση Δερματολόγος ΔΗ.ΣΥ. ΔΗΚΕΝΚ Δημ.Ραδιόφωνο Τρίπολης ΔΗΜΑΡ Δημοπρασία Δήμος Β.Κυνουρίας Δήμος Γορτυνίας Δήμος Λεωνιδίου Δήμος Ν.Κυνουρίας Δήμος Νότιας Κυνουρίας Δήμος Τυρού δημοσιογράφοι Δημοσκόπηση Δημοτικό Συμβούλιο Δημοτικό Σχολείο δημοψήφισμα Δια Βίου Μάθηση Διαγωνισμός Διαδίκτυο δίαθλο διακοπή νερού διακοπή ρεύματος Διαμαρτυρία Διαμονή Διανομή τροφίμων διασκέδαση Διατροφή διάφορα διάφορα είδη ΔΙΕΚ Δικαιοσύνη Δράκος Δράσεις Κυνουρίας Δράση Δρίτσας Δυνατή Πελοπόννησος δυστύχημα δωρεά εγκαίνια ΕΕΣΠΟΦ εθελοντισμός έθιμα Εθνική Ελλάδας Εθνική Συσπείρωση Εθνική Τράπεζα ει Ειδήσεις Ειδικό Σχολείο Εκδηλώσεις Εκδρομή Έκθεση Έκθεση Φωτογραφίας Εκκλησία Εκλογες Εκλογές Εκπαίδευση εκπομπή εκπτώσεις Εκτελεστική επιτροπή ελαιοπαραγωγοί ΕΛΓΑ Ελεύθεροι επαγγελματίες Ελιά Ελλάδα Ελληνικός Στρατός Ελλήνων Συνέλευσις ΕΛΜΕ ΕΛΤΑ Εμβολιασμοί Εμπορικός σύλλογος ΕΜΥ Ενδιαφέρουν Ενέργεια Ενίσχυση Επιχειρήσεων ενοικίαση ακινήτων Ένωση Ξενοδόχων Εξωτερική Πολιτική ΕΟΜΜΕΧ ΕΟΠΥΥ ΕΠΑΛ επαρχιακός Τύπος επέτειοι επιδόματα Επιδοτήσεις Επικαιρότητα Επιμελητήριο Αρκαδίας Επιστολές Επιτροπή Παιδείας Επιχειρηματικότητα ΕΠΟ ΕΠΣ.Αρκαδίας ΕΠΣΑ Έργα Εργασία Εργαστήριο Εργατικό κέντρο ΕΡΤ Ερωτηματολόγιο ΕΣΗΕΑ ΕΣΠΑ Εύη Τατούλη Ευθυμογράφημα Ευρωεκλογές Ευχές ΕΦΕΤ Ζαρίτσι Ζαχαριάς ζημιές ζωγραφική Ζώταλης Ηλιοπούλου ημερίδα Θέατρο θέατρο σκιών Θεοδωράκη θεοδωράκης Θεοφάνεια θηροφύλακες Ι.Μ.Αγίου Νικολάου Καρυάς Ι.Μ.Αγίου Νικολάου Σίντζας Ι.Μ.Ελώνης ιατρός Ιδιαίτερα μαθήματα ΙΕΚ ΙΚΑ ΙΚΑ. ΙΝ.Ε. Ισοπολιτεία Ιστορικά Κ.Ε.Δ.Ε Κ.Ε.Ε. Κ.Ε.Π. Κ.Ε.Φ. καιρός Καλαθά Καλλικράτης Καρβελάς Καρδαράς Καστανιές καταγγελίες Καταδυτικό πάρκο καταναλωτές καταστήματα κατηγορία κατοικίδια Κατσίρης Καύσιμα ΚΕΚ Κέντρο Πληροφόρησης Κέντρο Υγείας Κεντροαριστερά ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ. Κιβωτός του Κόσμου Κίνημα Αλλαγής Κίνηση ΚΚΕ Κλειστό Γυμναστήριο κληροδοτήματα ΚΝΕ Κοινωνία Κοινωνικά Κοινωφελής Επιχείρηση κολύμβηση Κοντοζαμάνης Κοσμάς Κόσμος Κοτρώτσος Κουκλοθέατρο Κουνουπιά Κουτρούκης ΚΠΝΝΑ Κρυονέρι ΚΤΕΛ Κτηματική Υπηρεσία Κτηματολόγιο κτηνοτρόφοι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κυκλοφοριακό Κυνηγετικός Σύλλογος Κυνηγοί Κυνουρία Κύπρος Κωνσταντινόπουλος Λαϊκή αγορά Λαϊκή Ενότητα Λαική συσπείρωση Λαϊκή συσπείρωση Λάκκος Λάκος Λακωνία Λαλουδάκης Λαογραφία ΛΑΟΣ λαχειοφόρος Λειβαδά Λειβάδι Λεκκός Λεωνίδιο Λεωνίδιο Αλλάζουμε Λιβάδι Λιμάνι Λιμεναρχείο Λιμενικό Σώμα Λιμενικό Ταμείο λογιστές Λύκειο Λυκουρέντζος Λυμπεροπούλου Λυσίκατος μαγειρική Μανδρώνης Μάνος Μανώλης Μαρί Μαρνέρης Μελισσοκόμοι Μελιτζάzz Μητέρα Μηχανικοί Μιχελάκης ΜΜΕ μνημόσυνο Μορφωτικός Σύλλογος Μοτοπαρέα Μοτοσικλέτα μουσεία μουσική Μπακούρης Μπαμπαδήμας Μπάσκετ Μπερτζελέτος Μπιρσίμ Μπουντρούκας Μυθική Πελοπόννησος ν Ναρκωτικά Νατάσα Πετρούλια Ναύπλιο Ναυτικοί ΝΔ Νέα Γρίπη Νέα Πελοπόννησος Νέοι Δρόμοι Νεολαία ΠΑΣΟΚ νηπιαγωγείο Νίκας Νικολάκου Νομαρχία Αρκαδίας Νότια Κυνουρία ντοκιμαντέρ Ξενοδόχοι Ο άλλος δρόμος Ο τόπος μας Ο.Ε.ΕΣ.Π. Ο.Τ.Ε. ΟΑΕΔ ΟΑΕΕ ΟΓΑ Οδηγίες Οδηγοί Οικοδόμοι Οικολόγοι Οικονομία Οικονομική επιτροπή Οινοπαραγωγοί ΟΚΕ Ολυμπιακός Λεωνιδίου ομιλία Ομογένεια Ομοσπονδία TKD ITF ΟΝΝΕΔ ΟΠΑΠ ΟΠΕΚΕΠΕ όπερα Όραμα-Γνώση-Πρόοδος Ορειβασία Ορθοπαιδικός ΟΤΑ Ουράνης Π.Ο.Ε. Παγώνης ΠΑΖΛ Παιδί Παιδίατρος Παιδική Χαρά Παιδική Χορωδία παιδικός σταθμός παλαίμαχοι Παλαιοχώρι ΠΑΜΕ Παναγιωτόπουλος Παναρκαδική ομοσπονδία Παναρκαδικό Νοσοκομείο Πανελλήνιες Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου πανηγύρια Παπαδημητρόπουλος Παπαηλιού Παπαθανασόπουλος Παπαμιχαήλ Παπανδρέου παραδοσιακοί χοροί Παραλία Τυρού Παραλίες παράξενα ΠαραΤυρό Παρθενώνας Πάρνωνας Παρουσίαση ΠΑΣΟΚ Πάσχα Πατσαρίνος Πάχος Πεζοπόροι Τυρού Πελετά Πελοποννησιακή Ένωση Πελοποννησιακή Συμμαχία Πελοπόννησος Πελοπόννησος Οικολογική Πελοπόννησος Πρώτα Πέρα Μέλανα Περιβάλλον Περιοδικό Περιφέρεια Πελοποννήσου Πηγάδι Πλάκα Πλατανάκι πο Ποδήλατο Ποδόσφαιρο Ποίηση Πολεμική Αεροπορία Πολιτικά Πολιτική προστασία Πολιτισμός Πολιτιστικός Σύλλογος Πολίχνη-Δράση πολύτεκνοι Ποτάμι Πούλιθρα Πραγματευτή Πρασιές Πραστός προκηρύξεις Πρόσκληση Προσφορά εργασίας Πρόσωπα Πυργούδι Πυροσβεστική πωλήσεις ακινήτων πωλήσεις επιχειρήσεων πωλήσεις οχημάτων ραδιόφωνο Ρέππας ρετρό Ρολόι Ρουσιάς Σαλάκος Σαμαράς Σαμπατική ΣΑΟΟ Σαπουνακέϊκα Σαραντάρης σεισμός σεμινάριο ΣΕΤΕ Σιδηρόδρομος Σινεμά Σιώρας Σπηλαιολόγοι Στατιστική Υπηρεσία ΣτΕ Στίβος στρατολογία Σύλλογος "Αγ.Απόστολοι" Σύλλογος "Άγιος Γεώργιος" Σύλλογος "Αθηνά" Σύλλογος "Απόλλων" Σύλλογος "Επαρχία Κυνουρίας" Σύλλογος "Ζεστή Φωλιά" Σύλλογος "Λεωνίδιον" Σύλλογος Αναρριχητών Σύλλογος Απανταχού Αμυγδαλιωτών Σύλλογος Απανταχού Βασκινιωτών Σύλλογος Απανταχού Τσιταλιωτών σύλλογος Βασκινιωτών Σύλλογος γονέων Σύλλογος Δαφνώνας Σύλλογος Κτηνοτρόφων Σύλλογος Μαριωτών Σύλλογος Παλαιοχωριτών Σύλλογος"Πολίχνη" Συμπολιτεία Συναυλία Σύνδεσμος Κοσμιτών Συνέδριο συνέντευξη συνήγορος του πολίτη συνταγές Συνταξιούχοι ΣΥΡΙΖΑ. σχόλια Σωματείο Γυναικών Τ.Α.Π. Τ.Ε.Ε. ΤΑΞΙ Τατούλης ΤΕΒΑ τέλη τέννις Τέχνη Τεχνικό Πρόγραμμα Τεχνολογία Τηγάνι τηλεόραση τοξοβολία Τοπικά Τοπικό Αρχείο Τουρισμός Τράπεζα Πειραιώς τράπεζες Τρίαθλο Τριανταφύλλου Τρίτεκνοι Τροχαίο Τροχάνη Τσακωνιά Τσακώνικη διάλεκτος τσακώνικη μελιτζάνα Τσακώνικη υφαντική Τσακώνικος Συνεταιρισμός Τσακώνικος Συνεταιρισμός Γυναικών Τσακώνικος Χορός Τσακωνοπαρέα Τσέρφο Τσιγκούνης Τσικνοπέμπτη Τσιλιβής Τσιτάλια ΤΣΜΕΔΕ Τύπος Τυρός Υγεία ΥΠΕΣ Υποθηκοφυλακείο Υποτροφίες Υπουργείο Ναυτιλίας Υπουργείο Πολιτισμού Φ.Ο.Σ.Λ. Φάμπρικα Πολιτισμού Φαρμακοποιοί Φεστιβάλ Φεστιβάλ αναρρίχησης Φεστιβάλ Μελιτζάνας Φιλαρμονική Φιλόδημοι Πολίτες φιλόζωοι Φίλοι Εθνικής Ελλάδος Φορέας Διαχείρισης Οικολογικού Πάρκου Φορείς φορολογία Φορολογικά Φόρος ακινήτων Φωκιανό Φωτογραφία Φωτογραφίες ΧΑΔΑ χάκερς Χαμόγελο του παιδιού Χάρτες Χείλαρης χιούμορ Χορευτικό συγκρότημα Χορευτικός Όμιλος χοροεσπερίδα Χορός Χορωδία Χορωδία Ενηλίκων Χουζούρης Χούνη Χριστούγεννα Χρονογράφημα Χρυσή Αυγή ψάρεμα Ψαρολόγος ψήφισμα Ψυχολογία Ωδείο ώρα Beach Soccer Beach Tennis Beach Volley Erasmus Events Facebook I Love GR Leader Photo Gallery Pizza Rally Taekwon Do Taxisnet TKD WTF Toolbar Unesco Video WWF

Συνέντευξη του Προέδρου της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε.

   
Συνέντευξη τύπου προς τα Τοπικά και Περιφερειακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Αρκαδίας παραχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης 10 Ιουλίου 2019 ο Πρόεδρος της ΚΤΕΛ Νομού Αρκαδίας Α.Ε. Νίκος Κουτσόγιωργας ο οποίος αναφέρθηκε σε διάφορα ζητήματα που αφορούν την παροχή υπηρεσιών της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. 

Στην εισήγησή του ο Πρόεδρος δήλωσε τα εξής:

¨…Θα θελα πάλι από καρδιάς να σας ευχαριστήσω που βρίσκεστε εδώ σήμερα διότι μέσω υμών προσπαθούμε και εμείς να προτάξουμε και να «διαφημίσουμε τα νέα μας προϊόντα». Έχω τονίσει πάντοτε και συνεχίζω να το κάνω ότι εν έτη 2019 ή ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. στοχεύει νέα προϊόντα στον κόσμο. Διότι αν δεν δώσει νέα προϊόντα όπως έχω πει επανειλημμένως και εμείς μοιραίως θα χαθούμε. Τα νέα προϊόντα που κάνουμε τώρα είναι να ενισχύσουμε τα δρομολόγια προς και από Αθήνα, να δημιουργήσουμε συνθήκες εύκολης μετάβασης του κόσμου σε παραθεριστικές περιοχές όπως είναι το Άστρος, το Λεωνίδιο και η Καλαμάτα διότι πράγματι βλέπω μία θέληση του κόσμου μέσα σε αυτή την οικονομική ανέχεια να θέλει να χρησιμοποιεί το λεωφορείο τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα με κατεύθυνση προς τις περιοχές αυτές. 

Δημιουργήσαμε ένα νέο τμήμα πληροφοριών. Τώρα κατά πόσον έχει ήδη αποδώσει είναι ίσως λίγο νωρίς. Αλλά φέραμε ένα μοντέρνο πλέον τηλεφωνικό κέντρο που δίνει (και προσλάβαμε κάποιος νέους ανθρώπους με μόνη ενασχόληση) την παροχή πληροφοριών στον κόσμο. Σε όλους υπήρχε κάποιο παράπονο ότι δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. Σήμερα λοιπόν παίρνοντας υπόψη μας όλα αυτά τα παράπονα δημιουργήσαμε ένα τμήμα πληροφοριών προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό για να μπορέσει να δίνει όλες εκείνες τις κατάλληλες πληροφορίες στον κόσμο και πιστεύουμε ότι ο κόσμος εντός ολίγου χρονικού διαστήματος θα διαπιστώσει αυτές τις αλλαγές. 

Τα καινοτόμα προϊόντα όπως το κούριερ που δημιουργήσαμε παραλαβή δεμάτων από το σπίτι -παραλαβή δεμάτων από δω - προς το σπίτι κλπ. έχουν αρχίσει να αποδίδουν. Πιστεύουμε ότι θα τα ενισχύσουμε στο άμεσο μέλλον. 

Ένα άλλο θέμα που βλέπω είναι ότι υπάρχει πράγματι μία μείωση του επιβατικού κοινού προς την Τρίπολη και σε αυτό βέβαια δεν φταίει η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. φταίνε ότι δεν θα έχουνε δημιουργηθεί εκείνες οι κατάλληλες τουλάχιστον συνθήκες για να δεχόμαστε πολλούς τουρίστες. Χτες βρισκόμουν στον Σταθμό Κηφισού για να δω τα πράγματα πώς πάνε εκεί και έβλεπα ότι για Ναύπλιο, για Ζάκυνθο, για Κεφαλονιά φεύγανε τρία και τέσσερα λεωφορεία με κόσμο σε αυτούς τους προορισμούς. Με τουρίστες πάρα πολλοί τουρίστες. Για την Τρίπολη μετά βίας είχαμε γεμίσει ένα λεωφορείο. Αυτό με προβληματίζει πάρα πολύ διότι όπως ξέρετε τα έξοδα τρέχουν και πρέπει οπωσδήποτε να δούμε πως θα ενισχύσουμε όλους τους τομείς εδώ στην Τρίπολη για να δεχόμαστε κόσμο. Διότι η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. μεταφέρει κόσμο και πρέπει να δημιουργήσουμε συνθήκες μεταφοράς του κόσμου.

Ένα άλλο παράδειγμα πχ. στις πρόσφατες εκλογές, τα στατιστικά στοιχεία της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. έδειξαν ότι είχαμε 35% μείωση. Παρόλο ότι η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. έδινε και κάποιες προσφορές μείωσης των εισιτηρίων με αντίστοιχες προ τετραετίας ήταν πραγματικά μειωμένη η έλευση του κόσμου στην περιοχή της Αρκαδίας. Με προβληματίζουν αυτά τα θέματα αλλά θα πρέπει πλέον με τις καινούργιες διοικήσεις που προέκυψαν είτε σε Τοπικό ή σε Περιφερειακό είτε σε Εθνικό επίπεδο να μπορέσουμε να δούμε «τι μέλει γενέσθε»  στο μέλλον για αυτά τα πράγματα ούτως ώστε η πόλη της Τρίπολης να γίνει πάλι το κέντρο επίσκεψης.

Ένα άλλο ακόμα παράδειγμα παλιά φεύγανε δέκα με δεκαπέντε λεωφορεία με το στρατό. Σήμερα δεν υπάρχει στρατός πλέον. Προχθές γεμίσαμε μετά βίας στην ορκωμοσία δύο λεωφορεία. Τα έσοδα τα ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε.  από τη μεταφορά του στρατιωτικού προσωπικού έχουν μειωθεί κατά 60%. Στατιστικά έχω πει ότι εμείς έχουμε μία διάθεση αρκετών λεωφορείων και θέλουμε να τα γεμίσουμε. Και βέβαια βρισκόμενοι και εμείς σε μία ανταγωνιστική αγορά θα πρέπει να προσφέρουμε καλά προϊόντα. 

Δράττομαι της ευκαιρίας να ζητήσω συγνώμη για μερικές έστω άσχημες καταστάσεις που βίωναν από κάποιους πελάτες είτε λόγω κάποιας ανάρμοστης θα την έλεγα κακής συμπεριφοράς κάποιων υπαλλήλων μας πρέπει να ξέρετε όμως ότι προσπαθούμε και προσπαθούμε πάντοτε να καλυτερεύσουμε τα πράγματα στηριζόμενοι ότι βρισκόμαστε όπως σας είπα σε μία αγορά ανταγωνιστική, ο κόσμος πλέον έχει το δικαίωμα να επιλέγει το μέσο μεταφοράς, εμείς θέλουμε να τον φέρουμε στα λεωφορεία διότι το λεωφορείο έχω πει πολλές φορές δίδει αρκετά και καλά προϊόντα.

Ένα όπως έχω πει είναι μειωμένο το κόστος για κάποιον που δεν πληρώνει διόδια, διαθέτουμε και έχουμε πλέον βάλει στα λεωφορεία μας και το σύστημα WiFi για να μπορεί ο κόσμος να το χρησιμοποιεί δωρεάν, έχουμε δημιουργήσει όλες εκείνες τις απαραίτητες συνθήκες για να φέρουμε τον κόσμο στα λεωφορεία. Θέλουμε όμως τη βοήθειά σας και τη βοήθεια του κόσμου κανένας δεν μπορεί να κάνει κάτι μόνος του και κανένας αν δεν εμείς κάνουμε το καθήκον μας και ο κόσμος να καταλάβει ότι έχω πει επανειλημμένως ότι η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. δουλεύει κάτω από 2-3 αρνητικές συνθήκες. 

Η πρώτη αρνητική είναι όπως ξέρετε ότι δουλεύουμε κάτω από ελεγχόμενη τιμολογιακή πολιτική. Για την τιμολογιακή μας πολιτική την διαφεντεύει το κράτος, δηλαδή το κράτος θα μου πει εμένα πόσα χρήματα θα πάρω από την Τρίπολη στην Αθήνα. Αυτό το θέμα εγένετο για τελευταία φορά το 2008 γιατί σήμερα περίπου πάνω από 11 χρόνια δεν έχει επέλθει καμία αλλαγή τιμολογιακή.

Η δεύτερη περίπτωση είναι ότι η ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. κάνει γραμμική μεταφορά και τα λέω και ίσως γίνουμε γραφικός αλλά πρέπει να τα λέμε. Γραμμική μεταφορά σημαίνει ότι στις 9:00 το πρωί θα ξεκινήσει το δρομολόγιο να πάει στη Βυτίνα έχει δεν έχει επιβάτες. Μπορεί να πάει άδειο ή μπορεί να πάει μόνο το ταχυδρομείο. Θα ξεκινήσει, είναι υποχρέωσή της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. να το κάνει. 

Η τρίτη περίπτωση είναι όπως σας είπα, η ερήμωση της Αρκαδίας και οπωσδήποτε αυτό έχει επίπτωση και στις δικές μας πληρότητες. Ένα άλλο κομμάτι που οπωσδήποτε θα πρέπει να ξέρετε είναι ότι η γραμμική μεταφορά που ανέφερα προηγουμένως έχει αποδειχθεί ότι είναι προβληματική. Θα δούμε πώς θα το αντιμετωπίσουμε και αυτό εδώ το θέμα. Αυτά για να δώσουμε καλά προϊόντα στον κόσμο εμείς ενισχύουμε αυτές τις γραμμές κάτω από το δόγμα ότι «αν δεν έχεις ανοιχτό το μαγαζί σου μπορεί και να μην έχεις δουλειά». Πρέπει να είναι ανοιχτό το μαγαζί και αυτό κάνουμε.

Ενισχύσαμε τις γραμμές μας τώρα και προς την Ανδρίτσαινα, ενισχύουμε το Τουριστικό μας γραφείο, προσπαθώντας να δημιουργήσουμε συνθήκες ώστε να φέρουμε τον κόσμο και να πάμε να δούμε κι άλλες περιοχές έξω, δημιουργούμε εκείνα τα απαραίτητα προϊόντα. Η κατάλληλη λέξη να πούμε είναι «προσπαθούμε» δεν έχουμε πετύχει το ιδεατό αλλά προσπαθούμε και μέσα στο λίγο διάστημα που βρισκόμαστε εδώ έχουμε κάνει τέτοιες καινοτόμες πιστεύω κινήσεις που αργά ή γρήγορα πρέπει να μας βοηθήσει και η πολιτεία όχι γιατί εγώ πιστεύω πάντοτε στην πολιτεία, τα ΚΤΕΛ δεν επιδοτούνται και είναι η μόνοι οργανισμοί που δεν επιδοτούνται.

Για να μπορέσουν να επιδοτηθεί κάτι και να σας δώσω και μία είδηση πρέπει οπωσδήποτε να χαρακτηριστούν κάποιες γραμμές «Υ.Γ.Ο.Σ.» τι θα πει αυτό «Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος». Για παράδειγμα «Υ.Γ.Ο.Σ.» υπηρεσία είναι τα νοσοκομεία. Μόνο αν τα νοσοκομεία αποδείξουν ότι επιτελούν κοινωνικό έργο και χρειάζονται κάποιες επιδοτήσεις τότε επιτρέπει ο ευρωπαϊκός νόμος να επιδοτηθούν, Σήμερα λοιπόν  κάποιες γραμμές αφού χαρακτηριστούν «Υ.Γ.Ο.Σ.». Σήμερα λοιπόν προσπαθούμε να εντάξουμε τις άγονες γραμμές των ΚΤΕΛ σε αυτό που λέγεται «Υ.Γ.Ο.Σ.» «Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος» μόνο και μόνο με αυτό τον τρόπο η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορέσει να επιδοτήσει τις άγονες γραμμές. Αυτά ήθελα να πω ήθελα να σας ευχαριστήσω και είμαι στη διάθεσή σας για οποιεσδήποτε ερωτήσεις."

Ερ.: Κύριε Πρόεδρε 1ον σκοπεύετε να έχετε όλοι οι Πρόεδροι των ΚΤΕΛ επαφή με τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών για να δείτε ποιο είναι το σχέδιο για τα ΚΤΕΛ, για το αν θα υπάρξει μια συνεργασία ώστε να επιλυθούν τυχόν εκκρεμότητες και στρεβλώσεις του Νόμου;
2ον Αν γνωρίζετε ότι το «Φιλόδημος» θα συνεχιστεί από τη νέα κυβέρνηση ή θα έχει άλλη μορφή;
3ον Αν συνεχίσετε τις επαφές με τους νέους αυτοδιοικητικούς για διάφορα θέματα, συνεργασίες και όλα αυτά;
4ον  Αστικές συγκοινωνίες πως πάνε; και
5ον Τι γίνεται με την γενικότερη οικονομική κατάσταση της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. αν πάμε σε μία εξισορρόπηση, αν έχουν ομαλοποιηθεί τα πράγματα σε σχέση με τις πρώτες συνεντεύξεις που είχατε δώσει;

ΑΠ.: "Στο πρώτο ερώτημά σας βεβαίως και σκοπεύω να έρθω σε επαφή με όλες τις νέες διοικήσεις των δήμων, όπως έχουν προκύψει όχι μόνο των δήμων και της περιφέρειας αλλά οπωσδήποτε και του Εθνικού επιπέδου. Δηλαδή είναι κάπως νωρίς γιατί χτες ανέλαβαν τα καθήκοντά τους, πιστεύω και εύχομαι αλλά δεν θα πρέπει να εθελοτυφλούμε, θα πρέπει να ξέρουμε ότι από δω και πέρα και στον τομέα των μεταφορών η διαφέντευση γίνεται αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτή είναι σύμφωνα με τον Κανονισμό 1370/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης την οποία ψήφισαν και συμμετέχουν πλέον ενεργά 27 κράτη, είμαστε υποχρεωμένοι να συνταυτιστούμε  και να ταυτιστούμε εάν θέλετε να μπούμε στη διαδικασία αυτού του κανονισμού.

Αυτό εμένα δεν με φοβίζει διότι εγώ είμαι άνθρωπος ο οποίος μου αρέσει να κάνω πράγματα. Η εποχή που όλα τα περιμέναμε από τον μπάρμπα στην Κορώνη έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Πρέπει πρώτα εμείς με ιδέες και προτάσεις και στους δήμους και παντού να δώσουμε, να προτάξουμε τα προβλήματά μας δηλαδή δεν μπορείς σήμερα να έχεις στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας 4.700 θέσεις που σας έχω πει επανειλημμένως να κυκλοφορούν καθημερινά και η πληρότητα μου να είναι 1.000 θέσεις. Κάτι πρέπει να γίνει γιατί η συγκοινωνία είναι κοινωνικό αγαθό. Δεν μπορείς δηλαδή να πεις ότι τον κάτοικο του απομακρυσμένου νησιού τον επιδοτεί και γι’ αυτό θα τον εξυπηρετήσεις. Εκεί επιδοτεί τις λεγόμενες συγκοινωνίες τις ναυτικές και εδώ τον κάτοικο ενός απομακρυσμένου χωριού να τον τοποθετεί σε δεύτερη μοίρα και επειδή δεν τον επιδοτεί θα τον αφήσεις στο έλεος του. Πρέπει να τον βοηθήσεις και αυτόν με τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά η εποχή μας είναι όλα να τα φορτώνεις σε κάποιον, να πάει να κάνει το έργο, και να του λες ότι κάνεις κοινωνικό έργο αλλά την ίδια στιγμή να αιμορραγεί οικονομικά δεν μπορεί να το συνεχίσει.

Τώρα στο δεύτερο ερώτημά σας για τις αστικές συγκοινωνίες, πράγματι με την προηγούμενη δημοτική αρχή πετύχαμε αρκετά πράγματα Πρώτα πρώτα οριοθετήσαμε τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης, οριοθετήσαμε τις στάσεις και μέσω του προγράμματος Φιλόδημος ήδη έχει εγκριθεί ένα ποσό 150.000€ να δοθεί στο δήμο της Τρίπολης για να φτιάξουμε μοντέρνες στάσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι άνθρωποι να κάθονται εκεί και να παίρνουν πληροφορίες και να μπορούν να έχουν, ένα ας το πούμε «πολιτισμένο περιβάλλον αναμονής», γιατί τούτο εδώ είναι τριτοκοσμικό. Σήμερα έχω στείλει δύο μηχανικούς  γι’ αυτό το θέμα να μετρήσουν το πλάτος των πεζοδρομίων, διότι πρέπει να στείλουμε και μια τέτοια βεβαίωση ούτως ώστε να αρχίσει να υλοποιείται το πρόγραμμα που έχουμε πετύχει. 

Τώρα ως προς τα οικονομικά της ΚΤΕΛ Ν. Αρκαδίας Α.Ε. θα σας πω ένα πράγμα. Η ΚΤΕΛ μπήκε σε μία τάξη και ένα βηματισμό, έχει αποκτήσει νόημα. Τουλάχιστον έχει επιτευχθεί αυτό που λέγεται η σωστή πληρωμή ή διαχείριση των χρημάτων. Από εκεί και πέρα όμως δεν μπορώ να πω ότι μεσουρανούμε οικονομικά. Τα προβλήματα είναι άμεσα ή έμμεσα  συνδεδεμένα με την πορεία αυτής της εταιρίας. 

Θα πρέπει να γνωρίζετε τρία πράγματα, το πρώτο που θα πρέπει να το μάθει ο κόσμος είναι ότι τα λεωφορεία δεν επιδοτούνται δηλαδή όλο το κόστος επιβαρύνει τους μετόχους του και τους λεωφορειούχους, το δεύτερο πράγμα που θα πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι δουλεύει κάτω από κάποια ελεγχόμενη τιμολογιακή πολιτική και το τρίτο θα τολμήσω να το πω είναι ότι το κάθε λεωφορείο για να επιζήσει κάθε χρόνο θέλει περίπου 60.000€ με 65.000€ έξοδα, τα οποία είναι πετρέλαια, μισθοδοσίες και συντηρήσεις κλπ. 

Μέχρι πρότινος η ΚΤΕΛ δεν μπορούσε να δώσει παραπάνω από 35.000€ με 40.000€ με αποτέλεσμα η μία τσέπη γέμιζε την άλλη δηλαδή κάποιος που το δούλευε το δικό του λεωφορείο, έμπαιναν τα λεφτά της μισθοδοσίας του για να συντηρήσει το λεωφορείο του. Ε αυτό εδώ το πράγμα στοχεύω τουλάχιστον να  εξισορροπήσω. Πλούσιοι δεν πρόκειται να γίνουνε ποτέ αλλά τουλάχιστον να μην βάζουνε και από την τσέπη τους."

ΕΡ.: Και γι’ αυτό το φιλόδοξο σχέδιο της συνεργασίας των ΚΤΕΛ που κάνατε με το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης;

ΑΠ.: "Χαίρομαι που μου κάνετε αυτή την ερώτηση. Μπορώ να πω ανοιχτά ότι πέτυχε. Σήμερα η πληρότητα μας αγγίζει το 80%. Δηλαδή δίνουμε στον κόσμο καθημερινή συγκοινωνία προς και από Θεσσαλονίκη και  αυτό αγκαλιάστηκε απ’ όλους. Φαίνεται πλέον ότι ο κόσμος το ήθελε και το αποδέχτηκε. Όπως είπα και προηγουμένως το μαγαζί πρέπει να είναι πάντα ανοιχτό και δεν μπορείς να πεις σε κάποιον επιβάτη ότι έχω συγκοινωνία συγκεκριμένες ημέρες. Γιατί τότε ο επιβάτης και η κοινωνία θα σου γυρίσει την πλάτη και θα κοιτάξει να εξυπηρετηθεί με άλλο μέσο μεταφοράς. Στην κοινωνία πρέπει να δώσεις υπηρεσίες καθημερινής εξυπηρέτησης, διαφορετικά ο επιβάτης θα κοιτάξει να βρει κάποιο άλλο τρόπο για να εξυπηρετηθεί και δόξα το θεό τώρα υπάρχουν πολλά μέσα μεταφοράς. Δεν είμαστε μόνο εμείς αλλά θα πρέπει και εμείς με τη σειρά μας να μπορέσουμε να είμαστε πιο ευγενικοί στον κόσμο, τουλάχιστον από ανθρώπους που είναι μπροστάρηδες και στα εκδοτήρια και παντού, να δίνουν κάποια καλή πληροφόρηση, να συμπεριφέρονται σωστά γιατί ο επιβάτης σου δίνει τα χρήματά του και πρέπει να τον εξυπηρετήσεις σωστά και ευγενικά. 

Τα ΚΤΕΛ έκαναν παθητική εκμετάλλευση και εγώ θέλω να κάνω ενεργητική κάνεις τίποτα άλλο από το να δημιουργείς μονοπωλιακές συνθήκες που μοιραίος δεν μπορούν να ευοδώσουν στην σημερινή εποχή."

ΕΡ.: Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για τις ενέργειες τις οποίες κάνατε για την ομαλή διέλευση των λεωφορείων σας στο πρόβλημα που ενέκυψε στην περιοχή των Κάτω Δολιανών;

ΑΠ.: "Εγώ και οι συνεργάτες μου μόλις ενημερωθήκαμε για το τεχνικό πρόβλημα που ενέκυψε στην παραπάνω περιοχή συγκάλεσα άμεσα μία σύσκεψη με όλους τους φορείς και πράγματι διαπιστώσαμε ότι εκείνο το εύκολο «δεν περνάει» είναι εύκολο μόνο και μόνο γιατί έτσι το θέλουμε. Να κόψουμε δηλαδή την συγκοινωνία στο Άστρος μέσα στην θερινή περίοδο και  να χάσει ο κόσμος την ευκαιρία να πάει να κάνει τα μπάνια του οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας ήθελε υποχρεώνοντας τον να φτάσει εκεί μέσω άλλων κατευθυντήριων δρόμων με αποτέλεσμα την χρονοβόρα ταλαιπωρία τους. 

Καταφέραμε να δημιουργήσουμε με τη βοήθεια και του εργολάβου αλλά και με την βοήθεια της δημοτικής αρχής που ήταν πραγματικά αρωγοί στη δική μας προσπάθεια, όλες εκείνες τις συνθήκες ασφαλούς διέλευσης των οχημάτων μέσω παραποτάμιου δρόμου." 

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][facebook]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.